Gå til innhold

Noen med termin i Februar ?:))

Anbefalte innlegg

Tja, rundt 18-20. Feb kanskje, litt usikker. Bestemte meg for å ikke telle eller konsentrere meg så veldig om det denne gangen og da satt dem med en gang gitt.

Trodde aldri jeg skulle gi meg utpå dette en gang til, men her er jeg gitt...

Fortsetter under...

Jeg er også førstegangsgravid:D Forhåpentligvis også førstegangsfødene. Termin er 14-15-16 februar alt etter hvordan kalkulator jeg har brukt (?) Ivf med befruktning 24 mai hvertfall:)

7 uker i dag, og var på ul på tirsdag og så et bankende hjerte. ganske magisk <3

Gjest Min1.baby

Tusen takk alle sammen.:) Siden det var en svak positiv test,skal jeg ta en ny en i morgen tidlig før jobb,så får jeg se på den åsså.:) Står faktisk anbefalt på pakken og ta en ny test etter noen dager når den er svak. Så da får dere høre i morgen.:)

Men er vel egentlig ikke i tvil heller da ;)

Neste stooooore utfordring er da å slutte med den domme røyken..*sukk*

Men som fin støtte, skulle åsså mannen min slutte å røyke.:)

Så får vi heller være sure og gretne på hverandre.:P

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Pia Ö

Grattis till alla!! Och hoppas innerligt att det går bra.

Har termin runt 14:de Februari och det är min första.

Hehe... Förutom tröttheten så har jag inte några direkta symptomer. Somnar ju överallt i tid o otid. Alla på jobbet vet ju inte ännu och häromdagen satt jag o somnade på ett föredrag. =)

Fler som har det jobbigt med trötthet på det viset?

• 3 uker senere...
Tusen takk alle sammen.:) Siden det var en svak positiv test,skal jeg ta en ny en i morgen tidlig før jobb,så får jeg se på den åsså.:) Står faktisk anbefalt på pakken og ta en ny test etter noen dager når den er svak. Så da får dere høre i morgen.:) Men er vel egentlig ikke i tvil heller da ;) Neste stooooore utfordring er da å slutte med den domme røyken..*sukk* Men som fin støtte, skulle åsså mannen min slutte å røyke.:) Så får vi heller være sure og gretne på hverandre.:P

ja gud den der med røyken sliter jeg evig med enda eg s¨å sugen og tanken på ikke en røyk før nesteår får meg til å føle hjelpesløs av en grunn huff.. men det er verd det er bestemt det er bare vansklei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...