Gå til innhold

Noen med termin i Februar ?:))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var det jeg også trodde, ja. Skal kreve å få snakke med gyn i morgen dersom vi ikke blir enige :)

Tusen takk for gratulasjon, i dag var streken sterkere og jeg begynner å innse at jeg faktisk er gravid :) Håper bare det varer helt fram...

Jeg testet samme dag jeg ventet mens og fikk positiv;) Jeg er idag 4 +1 uker og formen er veldig svingende. Jeg fryser, svetter, er kvalm, puppene er ømme som tusen og jeg er veldig trøtt... Så du hørtes ganske så gravid ut:)

Høres jo nesten ut som meg minus de ømme puppene.. hehe.. Testen ligger klar til i morgen tidlig så da håper jeg at jeg også havner her inne : )

Annonse

Hei jenter. Før dere opp på terminlisten for februar da vel, under "terminklubber" (se på høyre side). Lettere å få en oversikt over alle terminene da. Jeg er veldig spent på hvor mange andre som har samme termin som meg :-) Kanskje vi møtes på riksen?! ;-) Jeg følges opp av riksen for hjertefeil, og har allerede meldt fra til dem om at jeg er på vei, så de har ordnet fødeplass for meg. Spennende dette her. Håper bare lille spiren klamrer seg fast :-)

Annonse

Termin 10 februar. Testet posetivt i går. Har lang syklus. Men har hatt en pergokur så ser jammen ut som om det er det var god virk i den. Er utrolig glad,litt redd å mange tanker.... Har en gutt på 7 og hadde et svangerskap uten for livmoren for 2 år siden.

Skal på UL i uke 7-8 . Så da får vi se hva den sier.

Andre her som skal på tidlig UL?

Er det noen andre som er plaget med "mensensmerter"?

jeg er 5+5 og har at mye mensensmerten den siste uken.. Vet det er normal på grunn av at livmora strekker seg.. blir veldig sliten og lei det. Kanskkje noen har noen tips til lindring? skal prøve å ikke ta paracet...

Er det noen andre som er plaget med "mensensmerter"?

jeg er 5+5 og har at mye mensensmerten den siste uken.. Vet det er normal på grunn av at livmora strekker seg.. blir veldig sliten og lei det. Kanskkje noen har noen tips til lindring? skal prøve å ikke ta paracet...

å, ja, da. Jeg merker det også som murringer i korsryggen (som jeg også gjør ved mensen), men det gir seg om jeg sørger for å sitte skikkelig og med god støtte. men murringene foran har jeg ingen gode tips mot.

Jeg har ikke barn fra før. I natt fikk jeg ikke sove, tror sjokket over å bli gravid på første forsøk var veldig overveldende. Er redd for alt: spontanabort, fødsel, etc etc. Dette virker så enormt omveltende. Noen flere som har det slik?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...