Gå til innhold

Noen med termin i Februar ?:))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis jeg er så heldig at pergoen har gjort jobben sin og alt har klaffet, vil min termin være 6.februar.

Har nesten gitt opp håpet om at vi får det til på egenånd, men jeg krysser fingrene

Du da?

Endret av Fru Gurk

Tror terminen min blir første uken i februar :) Men blir greit å få bekreftet fra legen etter ultralyd...hadde syklus på 40 dager, så er usikker på hvor langt jeg er på vei. Tok test en uke før jeg egentlig skulle ifølge appen på mobilen og fikk sterk positiv strek, så kankje eggløsningen var tidligere enn antatt. vi hadde sex hver andre dag hele mnd for sikkerhetsskyld. men utifra min første dag i siste mens, så er jeg 3+3 på vei og har termin i 06.02.2013 ifølge

terminkalkulator.no :)

Annonse

Annonse

Jeg har bestillt 1 kontroll i begynnelsen av august i allefall :) tenkte å ta første kontroll etter ferien.

Noen fler som føler at magen blåser seg opp på kvelden?? Kan ikke huske at det så sånn ut med nr 1:)

Gratulerer til alle sammen!!! Har dere barn fra før? Hvor i landet bor dere?? Jeg bor litt utenfor Drammen, har ingen barn, men har mistet to ganger før! 1Ma oppdaget uke 11 og i sa uke 4-5. Tenker å dra til legen å ta hcg blodprøve å se om det stiger:) klarer ikke slappe sv før jeg vet det siden jeg har de to gangene bak meg!

Jeg bor i Drammen og har vel termin 5.feb :) Fant det ut i går! Blir vår første om alt går bra. Krysse fingrene! (for alle andre også), Hadde en MA i mars i uke 13, så blir spennende å dra på tidlig ul om noen (altfor mange :P ) uker. jeg tenkte å ringe legen til uka og høre om jeg kan få henvisning til tidlig ul. Så antar det blir legetime i slutten av juni/begynnelsen av juli, da legen min ville ha meg i uke 9 sist. Men må vel få til en legetime før sommerferien, men om jeg får ul før (og får jeg ikke må jeg rett og slett betale for en for min egen psykes skyld), så kan jo legetimen vente litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...