Gjest Filifjonka Skrevet 24. mai 2012 #1 Del Skrevet 24. mai 2012 Mulig jeg er utålmodig, men hvor lang tid skal det ta å fikse enkle ting i forumet? -Stor Æ/Ø/å midt i ordene i innlegg, som blir sånn "helt av seg selv". -"Liker"-funksjonen virker av og til, og av og til ikke. -Når man trykker på varsler blir man av og til sendt til en annen side, i stedet for å få opp den rullegardinen med varsler. Markeringen blir da ikke borte heller. Jeg VET at dere har sagt at man må vente 4-5 sekunder etter at siden er ferdig lastet fØr man trykker, men det er faktisk ikke alltid nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. mai 2012 #2 Del Skrevet 24. mai 2012 Jeg kan la siden vente noen minutter etter den er lastet, og likevel har jeg de problemene her, så det holder ikke å vente litt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sug lut Skrevet 27. mai 2012 #3 Del Skrevet 27. mai 2012 Varslene kommer opp i nytt vindu selv etter at siden har stått oppe i en halvtime. Sukk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VandelSandel Skrevet 28. mai 2012 #4 Del Skrevet 28. mai 2012 Mulig jeg er utålmodig, men hvor lang tid skal det ta å fikse enkle ting i forumet? -Stor Æ/Ø/å midt i ordene i innlegg, som blir sånn "helt av seg selv". -"Liker"-funksjonen virker av og til, og av og til ikke. -Når man trykker på varsler blir man av og til sendt til en annen side, i stedet for å få opp den rullegardinen med varsler. Markeringen blir da ikke borte heller. Jeg VET at dere har sagt at man må vente 4-5 sekunder etter at siden er ferdig lastet fØr man trykker, men det er faktisk ikke alltid nok. Er det bare hos meg rullegardina inne på hovedsidene til forumene ikke altid funker heller? Altså, når det er et emne jeg skal sjekke om er noe interessant, og klikker på krysset for å slippe å laste inn hele siden til innleget, så virker ikke rullegardinen og jeg kommer til ny side likevel? Noen som skjØnte hva jeg mente her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 29. mai 2012 #5 Del Skrevet 29. mai 2012 Hei på dere. Jeg må innrømme at det er ganske flaut at vi ikke har fikset dette ennå. Pusher og pusher her, så kommer med info med en gang jeg får litt fart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå