Kanskje snart <3 86 Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Tror jeg blir skrullete av min egen testegalskap, hehe;P Merkelig at det kommer (svak) strek når det er 11 dager siden jeg satt hcg sprøyten. Det må være sprøyten for jeg er bare 9 dpo, så tviler på annet... Evt. kjemsik, tørr ikke å tro noe annet så tidlig. Jaja, tvitvi
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Ta en ny om et par dager:)
Happy87 Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Heia heia.. Håper virkelig den blir sterkere i dagene fremover!!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. mai 2012 Takk for heiaropene:) Tester nok flere ganger de neste dagene, men holder en finger på Ovitrellen eller kjemisk...
Tutla Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 Jeg fikk positiv test på 10 dpo - og jeg er fortsatt gravid 17 uker nå :-) Så det er mulig! Krysser fingrene for deg!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2012 Jeg fikk positiv test på 10 dpo - og jeg er fortsatt gravid 17 uker nå :-) Så det er mulig! Krysser fingrene for deg! Gratulerer så mye med graviditeten Håper jeg tar feil denne gangen og at dette ikke er lurestreker, men tørr ikke juble før jeg er et godt stykke over ikm. Hvordan var din test 10 dpo? Var teststreken mye sterkere enn min eller? Testet du før med tanke på Ovitrellen?
Kanskje snart <3 86 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #7 Skrevet 25. mai 2012 Tok en test i dag også jeg:) Fremdeles svakt positiv. Testen er sterkere enn den i forgårs. Har en dårlig magefølelse på at dette er kjemisk igjen... Men dagene vil vise:)
Tutla Skrevet 25. mai 2012 #8 Skrevet 25. mai 2012 10 dpo var testen veldig svak og jeg trodde det var en skyggestrek. 11 dpo var den litt sterkere, men fortsatt slik at jeg var i tvil om det bare var jeg som innbillte meg noe. 13 dpo var det ingen tvil om at det var en strek der :-) Jeg brukte A1 sine tester. Håper, håper, håper for din del at dette ikke er kjemisk - men at du er gravid! Forstår godt at du er skeptisk etter det dere har vært igjennom. Selv trodde jeg ikke mine egne øyne verken denne, eller de to forrige gangene jeg var gravid. Gikk ikke opp for meg før jeg begynte å kjenne liv - så det har tatt sin tid før jeg har ordentlig forstått (og klart å kose meg) over at jeg er gravid. Lykke til og stor klem!
Yasmin ♡hvor.e.du.lille.spire♡ Skrevet 25. mai 2012 #9 Skrevet 25. mai 2012 Går nok fint skal du se:)
Ele Skrevet 25. mai 2012 #10 Skrevet 25. mai 2012 Jeg har troa på deg altså, så lenge sterkheta går oppover er det lovende, for det er jo enda tidlig! Men jeg skjønne godt bekymringa di når du har vært gjennom flere kjemiske! Selv har jeg testa positivt 10 ganger hvor det bare har blitt svakere, så jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg noen gang kan se en strek bli sterkere over tid!
Kanskje snart <3 86 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #11 Skrevet 25. mai 2012 Bilde av dagens A1 test (tørket) og en demontert CB...
Kanskje snart <3 86 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #12 Skrevet 25. mai 2012 Øverste A1 testen er fra i forgårs, er en svak skyggestrek på den, men vanskelig å se. Den nederste er fra i dag...
Kanskje snart <3 86 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #13 Skrevet 25. mai 2012 10 dpo var testen veldig svak og jeg trodde det var en skyggestrek. 11 dpo var den litt sterkere, men fortsatt slik at jeg var i tvil om det bare var jeg som innbillte meg noe. 13 dpo var det ingen tvil om at det var en strek der :-) Jeg brukte A1 sine tester. Håper, håper, håper for din del at dette ikke er kjemisk - men at du er gravid! Forstår godt at du er skeptisk etter det dere har vært igjennom. Selv trodde jeg ikke mine egne øyne verken denne, eller de to forrige gangene jeg var gravid. Gikk ikke opp for meg før jeg begynte å kjenne liv - så det har tatt sin tid før jeg har ordentlig forstått (og klart å kose meg) over at jeg er gravid. Lykke til og stor klem! Takk for svar:) Jeg har brukt litt forskjellige tester, men A1 er de som har vist tydeligst strek. Strekene har bare vært skygge innen 5 min men har blitt mørkere og tydeligere etterhvert. Synes det er litt rart hvis Ovitrellen skulle gi rosa strek i dag 10 dpo, 12 dager siden jeg satt den. Men det er sikkert mulig... Masse lykke til videre med graviditeten
Kanskje snart <3 86 Skrevet 25. mai 2012 Forfatter #14 Skrevet 25. mai 2012 Jeg har troa på deg altså, så lenge sterkheta går oppover er det lovende, for det er jo enda tidlig! Men jeg skjønne godt bekymringa di når du har vært gjennom flere kjemiske! Selv har jeg testa positivt 10 ganger hvor det bare har blitt svakere, så jeg klarer ikke helt å se for meg at jeg noen gang kan se en strek bli sterkere over tid! Oi, 10 ganger... Det var mange skuffelser det! Satser på det beste, men prøver å forberede meg på at dette bare er tullestreker, tørr ikke noe annet.. Blir spennende å se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå