Gå til innhold

litt urolig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

veit man ikke skal kjenne spark hver dag når man bare er 17 uker. men har kjent mye aktivitet på den lille i en mnd nå og så plutselig så er d blitt så stille. den lille har brukt å komme me noen spark da jeg har spist salt sild og drukket søt kald drikke. men ingenting nå.

har stresset mye i d siste. er trøtt og sliten. plaget med en forkjølelse som ikke går bort.14 dager siden jeg vart dårlig og fortsatt hoster og har slim i halsen og rar sår hals. som jeg kjenner når jeg svelger.

er vel livredd for å få sykdommer som kan skade lille i magen. overhysterisk sikkert men.....

syns ikke noe om at det plutselig har blitt så stille i den magen. når jeg var vant til så mye aktivitet.

er 2. gangs.

men kynnere er det mye av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er alt for lite på vei til at du må bekymre deg. Kanskje babyen sparker innover. Jeg kjente ikke liv før 17+4, og tok litt tid før jeg kjente det hver dag.

Alt er nok normalt skal du se :)

Skrevet

Jeg er 19+2 og er ikke hver dag jeg kjenner noe heller, må ligge og konsentrere meg om magen før at jeg klarer å kjenne noe :) Men så har jeg god polstring på magen :P

Skrevet

Er bare nå i d siste jeg kjenner liv, og det er bare noen små spark her og der, er 19+3 :) alt er nok i skjønneste orden!

Skrevet

Kjente liv for første gang i uke 15. Har kjent liv så og si hver dag siden det, med unntak av noen dager innimellom. Da jeg var bortreist en helg i uke 20, var det knapt liv i det hele tatt. Det er ikke noe moro, men tror det er veldig vanlig =) Noen ganger sparker babyen innover og andre ganger sover de bare mer =) Det er først senere at du skal kjenne liv hver dag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...