Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har opplevd litt intens mens smerte , kommer fort og reiser fort. Men kjenner en slags nå kommer snart mensen hele tiden ......

Er det mensen som kommer? Eller kan det også være graviditet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

såvidt jeg vet kan det være begge deler.. hadde samme følelsen da jeg gikk på Lutinus, jeg var desverre ikke gravid da men mange som har blitt gravide har hatt mye menssymptomer... så dette hjalp deg vel desverre ikke så mye:( lykke til, får håpe du er gravid :)

Skrevet

Etter det jeg har erfart så kan det bety begge deler. Som monky skriver så er det også en bivirkning av Lutinus. Jeg har kjent forskjell på menssmertene de gangene jeg har testet positivt, men det gjelder nok ikke hos alle. Hos meg er ømme brystvorter et sikrere tegn på graviditet, mens f.eks ømme bryst er bivirkning av progesteron i Lutinus. :)

Skrevet

Jeg opplever mensensmerter ennå, har hatt dem siden uttak av egg 17. april. Er i dag 7+ 4, så mensenlignende smerter trenger ikke være negativt. Har også opplevd en blødning etter 2 dager med intense mensen smerter, fikk da en akutt innvendig ul og det viste seg at embryoet har funnet seg en fin plass og har et stort hjerte med sterke slag :) Så både smerter og blødning trenger ikke være farlig selv om man selvfølgelig tror det når man opplever det. Lykke til :)

Skrevet

Menssmerter kan være positivt! Det er ganske intenst, det kjennes ut som om mensen skal komme hele tiden, småblødning kan bety at egget har gravet seg ned i slimhinnen :)

Krysser alt for positiv test! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...