cowboylaila Skrevet 24. mai 2012 #1 Skrevet 24. mai 2012 Huffda...Var mye flinkere til å smøre meg første gangen....Da var jeg helt fanatisk og siden det gikk bra den gang har jeg nesten ikke smurt meg noe denne gangen. Men nå har jeg fått strekkmerker Lurer på om smøringen har noe å si, men tror vel heller at det må være andre ting. Har ikke lagt på meg mer, men magen vokste fortere denne gangen. Jaja, da har jeg altså fått strekkmerker for livet. Supert...
Sunrun Skrevet 24. mai 2012 #2 Skrevet 24. mai 2012 Eg fikk utrolig masse strekkmerker me nr 1 å da var eg bare 19 år å alle merkene kom når eg var 3-4 mnd på vei. Nå er eg snart 7 mnd på vei med tvillinger og har ikke fått ett eneste strekkmerke. Men dem kommer vel denne gangen også tenker eg. Har jo enda ei stund i igjen å er nå 35 så huden er jo ikke så elastisk som når eg var 19. Eller så fikk eg alt at strekkmerker da
Eskimo Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Jeg fikk ikke strekkmerker med nr 1, men nå har jeg fått på magen... Jeg leste en plass at unge jenter får strekkmerke lettere enn eldre, rart nok..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå