Gå til innhold

Somliga går med trasiga skor

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Hvor total skivebom er det mulig for et reklamebyrå å få til? Vi skal illustrere sommerfest og overskudd og kos og framfor alt all maten som hører med, og vi velger akkurat DEN sangen? Gud fader som i himmelen bor kanske vill ha det så - at festen er for de priviligerte mens resten, de med fillete sko og ikke-priviligerte hager kan ta seg et tak og ha det så godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken reklame er dette? Den har jeg ikke fått med meg.

Skrevet

Jävelen som i helvetet bor, får sig ett gott skratt då.

Skjønner ikke den, jeg heller. Cornelis er sol og deilige sommerdager for meg, men lilevel ikke uten hensyn til innholdet i tekstene. Det virker ikke til at særlig mange bryr seg om det. Jeg sang en gang i et damekor, dirigenten hadde til en anledning arrangert Deidres Samba, og den skulle brukes som en sang med seksuelle undertoner. Jeg måtte da påpeke at den ikke handler om sex och romantik, men om prostitusjon og sosial misére. Å fremføre den med flørt og blunk ble helt feil. "Neida, vi vil ha den sånn. " Haaaaarrrrrgh!

Min elskede Cornelis.

Gjest sug lut
Skrevet

Hvilken reklame er dette? Den har jeg ikke fått med meg.

Er en eller annen...icamenycoopgudveit. Vi bevegelseshemmede som ser tv selv om det er sommerkveld får med oss slikt.
Gjest sug lut
Skrevet

Jävelen som i helvetet bor, får sig ett gott skratt då.

Skjønner ikke den, jeg heller. Cornelis er sol og deilige sommerdager for meg, men lilevel ikke uten hensyn til innholdet i tekstene. Det virker ikke til at særlig mange bryr seg om det. Jeg sang en gang i et damekor, dirigenten hadde til en anledning arrangert Deidres Samba, og den skulle brukes som en sang med seksuelle undertoner. Jeg måtte da påpeke at den ikke handler om sex och romantik, men om prostitusjon og sosial misére. å fremføre den med flørt og blunk ble helt feil. "Neida, vi vil ha den sånn. " Haaaaarrrrrgh!

Min elskede Cornelis.

Ja, tenker han skratter voldsomt akkurat da, faktisk.

Folk flest er jo ordblinde. Det beste var da Zappas Bobby Brown var en hit blant alle dem den dreit ut komplett.

Skrevet

Åh da vet jeg hvilken det er. Det er for folkets sommerfavoritter for Meny, Kiwi, Spar og Joker.

Haha må fortelle gubben at reklamen dems er ute av kurs.

Gjest sug lut
Skrevet

Åh da vet jeg hvilken det er. Det er for folkets sommerfavoritter for Meny, Kiwi, Spar og Joker.

Haha mÅ fortelle gubben at reklamen dems er ute av kurs.

Gjør absolutt det, om han har noe mulighet til Å si det videre... som Å illustrere barneklær med "Det var en spennende dag for Josefine" (som er en av de tristeste sangene som finnes).
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Syns sangen illustrerer mye og den viser at den jevne nordmann (for å generalisere) ikke er så veldig opptatt av teksten på musikken eller at musikken skal passe inn. Alt som er en "radiovennlig" låt duger

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, DET illustrerer den godt. Men det var antakelig ikke intensjonen.

For en stund siden var det vel Boots skincare som brukte Trouble is a friend. Kunne like gjerne sagt "kjøpt våre produkter og få byller".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...