90210 Skrevet 23. mai 2012 #1 Del Skrevet 23. mai 2012 2nd svangerskapskontroll i morgen Men kjenner at jeg ikke gleder meg like mye til det denne gangen... Nå er jo jeg så heldig at jeg kan høre hjertelyd hjemme via dobbler.. Og spark kjenner jeg hver dag.. Og ultralyden sist vista at alt var bra med den lille tulla mi inni magen Og nå skal jeg på UL nr 2 på tirsdag for å få se henne litt bedre ettersom hun lekte gjømmeleken inni der sist.. Så har liksom ingen store ting å se frem til på sv.kontroll i morgen.. Eneste er jo å få vite om blodtrykk og urinprøve er ok, utenom det så tror jeg ikke legen trenger å gjøre/si så mye.. kanskje måle størrelsen på livmoren da men.. Ja og vekta da.. ugg.. den kunne jeg vert foruten.. VET jeg har lagt på meg 11 kilo, trenger ikke se det EN GANG TIL meen joda, alt må jo loggføres.. hehe Jaja hva gjør vi ikke for barna våre? ALT for å passe åp at dem har det bra inni der! God natt jenter! ønsker dere en flott torsdag hvorhen i landet dere befinner dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143939442-nesten-likegyldig-til-2nd-svkontroll/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå