Lisse_01 Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Tenker dere og sånn? Er bare 25, og så godt som ingen av vennene mine har barn. Skal i alle fall benytte meg av barselgruppa når den tid kommer. Når jeg er med Vennene mine vil jeg være meg, den jeg alltid har vært. De vil kjede seg om jeg skal snakke graviditet hele tiden. Endret 23. mai 2012 av Lisse_01
Moden mamma til 3 :) Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Har det litt på samme måten, ja! Forskjellen er at jeg er snart 39, så alle er ferdige med barn...
Klikk Skrevet 24. mai 2012 #3 Skrevet 24. mai 2012 Har det på samme måte! Er en del venninner som vil hive seg på med nummer to, men nå er jeg helt alene:)
kaklemor Skrevet 24. mai 2012 #4 Skrevet 24. mai 2012 Jeg er den eneste som er gravid nå og egentlig plager det meg ikke.. De jeg prater med er så glad i å prate om barn uansett Men skjønner hva du mener, for jeg mistet mange venner når jeg var gravid med førstemann ..
Celcius73 Skrevet 24. mai 2012 #5 Skrevet 24. mai 2012 (endret) De fleste av mine venninner er ferdige med barneproduksjonen sin, så jeg er nok ganske så alene jeg og Men det hadde vært hyggelig om jeg traff noen på barselgruppe jeg kunne være litt sammen med Endret 24. mai 2012 av Celcius73
Lisse_01 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2012 Jeg har heldigvis Gode venner som spør og graver og graviditeten. Og er det F.eks utdrikningslag, jentekveld eller fest blir eg alltid invitert. Så har kjempe gode venner:) Det er ikke det:) skulle bare ønske de hadde barn/var gravide. Vil snakke baby masse baby
Apple80 Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 (endret) Jeg har heldigvis Gode venner som spør og graver og graviditeten. Og er det F.eks utdrikningslag, jentekveld eller fest blir eg alltid invitert. Så har kjempe gode venner:) Det er ikke det:) skulle bare ønske de hadde barn/var gravide. Vil snakke baby masse baby Men bare vent til de blir gravide selv,da er det deg alle kommer til! "var det sånn for deg?" "jeg kjenner meg sånn og sånn er det vanlig?" osv.. I mellomtiden kan du kanskje se på BIM-treff-forumet for din by (hvis du ikke bor laangt fra byen..) her på barn i magen,der er det flere gravide som vil treffes! Endret 24. mai 2012 av Apple80
hennipenni Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 Jeg kjenner meg så godt igjen! Er 23, så ingen av vennene mine har barn eller er gravide. Så føler meg ganske så ensom egentlig Men vennene mine er flinke til å spørre om ting og er nysgjerrige på graviditeten. Og jeg blir fremdeles invitert i fester og bursdager osv. Men skulle ønske jeg hadde noen jeg kunne delt litt erfaringer osv med Så tenker nok at barselgruppa og BIM-treff får bli møteplassen for å finne nye venner
Lisse_01 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2012 Takk for tips. BIM treff skal jeg sjekke ut. Bor jo i byen
Gjest Shanti ♥ Skrevet 24. mai 2012 #11 Skrevet 24. mai 2012 Kjenner meg godt igjen! Er 28 i likhet med de fleste vennene mine, men ingen av de andre føler seg helt klare for å få barn ennå. Alle svarer "kanskje neste år"... Frykter litt å miste kontakten med dem pga det, men prøver å være bevisst på å være litt sosial selv om energinivået er labert. Savner dog noen i samme situasjon, og gleder meg til BIM Oslo-treff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå