Gå til innhold

Fråtsekveld... helt sjokkert over meg selv..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, altså - jeg er jo litt bekymret for vekta da, siden jeg ikke har lyst til å gå opp 21 kg dette svangerskapet. Og ettersom jeg legger på meg i en rasende fart, og ligger ann til å bli like kraftig som forrige gang, har jeg gradvis gått over til å følge ganske nøye med på kostholdet, ved å redusere kaloriinntaket mitt. Jeg har sluttet å "drikke kalorier" via juice og smoothie, jeg sjekker hvor mye matvarer inneholder før jeg spiser dem, får alltid i meg minimum 2 frukter om dagen og bruker dette som mellommåltider osv.

Selv om jeg ikke merker noe på vekten, så har jeg vært relativt fornøyd med fremgangen, har helt sluttet å kjøpe inn godis til husstanden, ettersom jeg vet at det da havner i munnen min.

Men i dag altså - snakk om tidenenes sprekk! Oddsene var virkelig mot meg. Hadde avtalt sunn middag med kylling og ris hos mamma. Hun var forsinket, så jeg kom hjem til huset hennes før henne. På stuebordet sto det et 3 etasjers fat med assorterte luksus-sjokolader og trøfler igjen fra 17.mai - og jeg er gravid i uke 32 og så sulten at jeg så stjerner. Jeg var sjanseløs.

Jeg var som et DYR over fatet, og gaflet i meg Anton Berg sjokolade med jordbær og champagne (min favoritt), melkehjerter, Mozartkuler, you name it. Deretter fulgte middag med kylling - og IKKE ris - nei - SMøRstekte mandelpoteter, og loffskive med smør ved siden av. Til dessert var det jordbær og kremfløte, og til slutte en kopp kaffe med fløte i den også. Jeg åt og drakk til jeg holdt på å sprekke!

Tror jeg dropper forsøket på å regne ut kaloriinnholdet i dagens utskeielse, gitt ;o) ... Må bare le altså, er helt sjokkert over hvor mye en gravid dame kan spise... Glad ikke mannen min så meg ;) ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Det kunne vært kem som helst av oss!

Skrevet

jeg er så mat lei at , kan dere ikkje dele med meg??????? gikk ned over ti kg og har bare fått på meg igjen av dem og er 32 uker på vei....jernlager på 4 og blod% på 8........men det første svangerskapet la jeg på meg 20 kg da, kunne vert en mellom ting, kanskje...men ongen jeg har i magen legger på seg og er en meget aktiv krabat, det som teller...

Skrevet

jeg er så mat lei at , kan dere ikkje dele med meg??????? gikk ned over ti kg og har bare fått på meg igjen av dem og er 32 uker på vei....jernlager på 4 og blod% på 8........men det første svangerskapet la jeg på meg 20 kg da, kunne vert en mellom ting, kanskje...men ongen jeg har i magen legger på seg og er en meget aktiv krabat, det som teller...

fått på meg igjen 7kg av dem skulle det stå:)
Skrevet

Hahaha.. Godt å lese vi er flere. I dag har jeg spist det jeg har kommet over i skapet, seriøst. Kvalm som etter ei skikkelig fyllekule etterpå.. Og følte meg rimelig digg generelt.

I morgen er en ny dag med blanke ark :-)

Skrevet

Haha som å lese om meg selv!

Problemet mitt er at, det jeg spiser som ingen ser....ja det telles ikke haha. Så om jeg har spist tre is løpet av dagen (mens jeg er alene hjemme) så telles de ikke, og jeg kan med "god" samvittighet ta en til når jr og samboer kommer hjem!!

Gleder meg til å leve normalt igjen, med trening og kosthold. Har liksom bare gitt opp nå...

Skrevet

Haha som å lese om meg selv!

Problemet mitt er at, det jeg spiser som ingen ser....ja det telles ikke haha. Så om jeg har spist tre is løpet av dagen (mens jeg er alene hjemme) så telles de ikke, og jeg kan med "god" samvittighet ta en til når jr og samboer kommer hjem!!

Gleder meg til å leve normalt igjen, med trening og kosthold. Har liksom bare gitt opp nå...

Ha ha ha! Så morsomt! Dessverre så både mor, bestemor og søster "showet" mitt i går. Storesøs er gravid i uke 16 og er "slank som en røyskatt" enda, mens jeg det samme ikke kan sies om jeg. Jeg er dessverre litt gravid med rompa og lårene også ser jeg, har fått godt med cellullitter på underkroppen i det siste. Kan ikke SKJøNNE hvordan de kom dit? ;)

Skrevet

Nei, underlig det der... Skjønner heller ikke hvor alt kommer fra. Og at jeg ikke har ett klesplagg som passer igjen..ja det er krympetrollet i skapet sin skyld!

Jeg tror jeg er snill og god at det ikke er plass til all godheten, derfor tyter det ut overalt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...