Gå til innhold

Oppblåst!!! Uke 9..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så utrolig oppblåst! Magen om kvelden ser ut som om jeg er i 5. Måned. Jeg har problemer med å skjule det. Er det noen som har noen råd? Har ikke så veldig lyst å forkynne det til hele verden riktig enda ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessverre ingen råd, men situasjonen er lik her og:) Og jeg er bare 6 uker. Føler meg som en ballong, og blir litt paranoid da jeg tror at alle kikker på magen min. Går og holder inn på jobb om dagen... Ingen gode råd herfra annet enn kamuflerende klær:)

Skrevet

Jeg sliter med det samme. Er bare fem uker, og det er ubehagelig. Gjør vondt å sitte faktisk . Kan jo ikke ha på meg vanlige bukser lenger. Men har merket at den oppblåstheten dukker opp hvis ikke jeg har spist regelmessig. Så jeg må nok begynne med ordentlige regelmessige måltider. . Får håpe det hjelper :)

Skrevet

Jepps, får bare finne frem de litt luftige toppene mine ;) Spiser veldig regelmessig, ellers blir jeg så dårlig.. Så er neppe det! Godt å høre jeg ikke er alene iallefall. Er tynn sånn ellers, så vil tro det er derfor jeg ser det så godt. Er en bitteliten kul om morgenen også, men utover dager eskalerende det noe helt vanvittig! Håper jeg ikke får giga-mage kjempefort. :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er på 9 uke jeg også og ser ut som en oppblåst kule...

Skrevet

off... samme problem her! Føler det er to der inne! Sist fikk jeg en liten kul mellom 17-20 en gang... så var ganske liten. Så dette er uvant å veldig frustrerende! Prøvde å finne klær, men ser bare enda større ut i de... :/ jaja

Skrevet

Tights og tunika tror jeg kanskje er enste jeg kan tenke på som hjelper... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...