Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 streken syntes mye bedre i real life;) men er veldig veldig svak rosa, den kom med en gang...har noen fått falsk positiv med disse?
Topp 10. Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Jeg har fått falsk, MEN for meg så kom streken på slutten av tiden. Så jeg tipper du er gravid:) prøv igjen i morgen og se om den blir sterkere;) for det ble ikke mine!
Supersnusken Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Ser veldig positiv ut for meg! Får bare håpe det fester seg godt!
PeppaPig Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Jeg ser en positiv test jeg hvertfall Er det en billigtest som vanligvis gir falsk positiv? Siden du spør mener jeg.. Har ikke brukt billigtester enda så er ikke helt sikker på hvor ofte de vil gi falsk positiv... Håper den er korrekt!!!
Snart4! Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Så da veldig positiv ut i mine øyne, fikk svakere rsfu test dagen før ikm og de er vel ganske like billigtestene. Grattis vil jeg tro ja:-)
kaklemor Skrevet 24. mai 2012 #7 Skrevet 24. mai 2012 Gratulerer Billigtest er ikke kjent for falsk positiv, men kan vise positiv etter tidsfrist når den tørker inn.
1h11h1 Skrevet 24. mai 2012 #8 Skrevet 24. mai 2012 takk:) fikk gravid på digital i dag også :)men billigtesten var fortsatt svak, men de er kanskje sånn:=)
2010 Mammaen Skrevet 25. mai 2012 #12 Skrevet 25. mai 2012 takk:) fikk gravid på digital i dag også :)men billigtesten var fortsatt svak, men de er kanskje sånn:=) Tror det er vanlig. Sånn var mine også i begynnelsen da jeg var gravid med sønnen vår, men gravid var jeg :-)
hoppekropp Skrevet 25. mai 2012 #13 Skrevet 25. mai 2012 Hei. Jeg tok også en billigtest nå nettopp, og der ble det også en svak strek slik som på din. Men føler liksom ikke meg helt sikker.. vet ikke om jeg skal vise den til samboer enda Er det noen vits i å prøve igjenn allerede imorgen tidlig for å se om streken blir sterkere?? Jeg skal egentlig ha mensen imorgen. Men er så kvalm i dag og svimmel.. derfor jeg tok test.
2010 Mammaen Skrevet 25. mai 2012 #14 Skrevet 25. mai 2012 Ja, du kan gjerne teste i morgen igjen. Morgenurin kan gi tydeligere strek hvis du er gravid og det skal gi sikkert svar dagen man venter mensen.
hoppekropp Skrevet 25. mai 2012 #15 Skrevet 25. mai 2012 Ja, du kan gjerne teste i morgen igjen. Morgenurin kan gi tydeligere strek hvis du er gravid og det skal gi sikkert svar dagen man venter mensen. Ja, da gjør jeg det altså Vet ikke om kvalmen jeg har nå kommer av nervøsitet eller hva. Føler meg ikke bra hvertfall.. Går vel ikke ann å bli kvalm såå tidlig?? Uff.. jeg vil jo ha barn men jeg er så nervøs for graviditet og fødsel at det er helt dustete..
2010 Mammaen Skrevet 25. mai 2012 #16 Skrevet 25. mai 2012 Det er veldig forståelig :-) Det er skumle saker og man vet overhodet ikke hvordan det er for kroppen før man er der! Den kvalmen kan være virkelig grusom når det står på, så klart det blir helt noe annet når man står midt oppi det. Heldigvis har man 9 mnd å forberede seg til fødsel på, og etterhvert som svangerskapet går fremover får man et forhold til den i magen og da blir det hele mer fantastisk og mindre skummelt. Håper virkelig at du får oppleve en strek i morgen og at noe har begynt å vokse! Lykke til :-) PS: Det er nok mulig å oppleve kvalme så tidlig ja. Men for de fleste kommer den virkelig for fullt i uke 6/7. Gled deg ;-)
hoppekropp Skrevet 25. mai 2012 #17 Skrevet 25. mai 2012 Det er veldig forståelig :-) Det er skumle saker og man vet overhodet ikke hvordan det er for kroppen før man er der! Den kvalmen kan være virkelig grusom når det står på, så klart det blir helt noe annet når man står midt oppi det. Heldigvis har man 9 mnd å forberede seg til fødsel på, og etterhvert som svangerskapet går fremover får man et forhold til den i magen og da blir det hele mer fantastisk og mindre skummelt. Håper virkelig at du får oppleve en strek i morgen og at noe har begynt å vokse! Lykke til :-) PS: Det er nok mulig å oppleve kvalme så tidlig ja. Men for de fleste kommer den virkelig for fullt i uke 6/7. Gled deg ;-) Jeg har ett barn fra før så jeg vet hva jeg går til.. var bare litt heavy sistgang.. Nå har jeg lagt testen på en tallerken på stuebordet med to lys rundt.. så nå er jeg spent på at samboer skal komme hjem haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå