Gå til innhold

Flere her som blir litt susete i hue av varmen? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har ikke fått så mye sol de siste dagene som jeg skulle ønske, har vært på jobb hele dagene. Men tåler varmen dårlig uansett, gravid eller ikke. Klarer ikke å konsentrere meg, svimmler og blir veldig fort døsig.

Men for all del! Skal ikke klage på varmen som endelig kom

:-)

Annonse

Uff, ja sol, varme og gravid er ikke den beste kombinasjonen for meg!

Holder meg stort sett inne om dagen og ute om kvelden :D Nettene er pyton, så da rømmer jeg soverommet.

Prøver å få i meg nok veske og ligge ofte med beina høyt for å avhjelpe hevelser i bena.

Endret av Celcius73

Jeg reagerer mye raskere og hardere på sol nå enn før. Gleder meg til kvelden kommer og det blir kjølig og godt.. ah..

Saftis er bra for meg da - både sukker og vann, og kald frukt. Ellers synker jo appetitten no voldsomt, og jeg må liksom tvinge i meg mat når jeg husker på det. Kjedelig.

Når kvelden kommer derimot, så merker jeg raskt om jeg har spist for lite. SULTEN a/s. Hehe.

Gjest Shanti ♥

OK, i dag har varmen virkelig tatt piffen utav meg. Roter sammen ord (pinlig på jobben), glemmer hva jeg skal gjøre og svarer i hytt og gevær. Det gjorde seg godt med iskald cola og rekesmørbrød til middag, nå er det horisontalen på sofaen, i skyggen, med drenasje for vannet beina.. Hurra :)

Var slapp, kvalm og vondt i hodet i forigårs, enda verre hodepine i går.

Det som hjalp for meg var kaffe og kake..! Pinlig, men har drukket et par kopper om dagen siden 17. Mai.. Etter inntaket kviknet jeg til, og snakket på inn- og utpust i en god time :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...