Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag, 15 uker. Navle snoren lå litt i veien, men hun antydet at det var en jente. Har hørt om di som tror det er gutt, men det viser seg på den ordinære at det er jente, men er det mange som har hatt feil når de sier det er jente ? Eller ble det rett ? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det oftest er sånn at hvis de sier det er gutt, så er det som regel gutt. Men tror det er større "feilmargin" om de sier jente.

Jeg så VELDIG tydelig at det var en gutt i min mage... :)

Skrevet

Jeg fikk vite gutt på UL i uke 12 at det var en gutt. Legen virket veldig sikker, men hørt at MANGE tar feil. Fordi begge kjønn har en "tapp" der nede så tidlig, så det er nestem umulig å se forskjell. Derfor blir det ofte trodd at det er gutt, men så er det egentlig jente.

Det er nok lurt å ikke kjøpe inn rosa/blått barnerom med det første nab hører noe, hehe.

Skrevet

Jeg fikk vite gutt i uke 12 og 16. På ordinær ul i uke 18-19 fikk jeg vite jente. og ut kom ei jente.

Ville tatt det litt med ei klype salt og satset på å få ett klarere svar på ordinær ul:-)

Skrevet

Fikk vite jente på ord ul,men ut kom en gutt.Ja,feil kan de ta,men det som var så rart er at hun var hundre prosent sikker og viste oss jente organet med fulle detaljer.Ut kom en gutt hvertfall :)

Gjett om alt i garderoben ble fornyet??

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, Har vært på ultralyd i dag ( uke 13) hun så helt klart en gutt.

Men av en eller annen grunn klarer jeg ikke og slå meg helt til ro med dette. Hva er egentlig sjangsen for at hun kan ha tatt feil ????? Har hatt en følelse heletiden på at det er en jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...