Gå til innhold

Hva har dere i timelønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 200, og er veldig fornøyd med lønnen, jeg har ikke noe særlig utdanning eller erfaring og jobber 8-4 hver dag.

Skrevet

Tja, har fastlønn, men blir vel i underkant av 300 kroner timen sånn i snitt.

Skrevet

Tja, har fastlønn, men blir vel i underkant av 300 kroner timen sånn i snitt.

Samme her

Skrevet

Jeg har 160kr. Ikke verken erfaring eller utdannelse innen det jeg driver med. Har snart vært sykemeldt i 1 år og går jo da kraftig ned i lønn :(

Skrevet

Jeg har en middels lang utdannelse. To år på høyskole. Har 174 kr på 4-8 års ansiennitet. Synes det er ganske dårlig.

Skrevet

Ca 279 kroner i timelønn + kvelds og helgetillegg!

Skrevet

Jeg har en master (5 år), noe som er helt vanlig og ikke en spesielt lang utdannelse (så hvordan 2 år kan være middels lang skjønner jeg ikke, for 2 år er jo ikke engang en bachelor) - men uansett har jeg 270 kroner timen.

Skrevet

222,- i dagjobben 8-15.30, 40 kr i timen i jobben min som bonde. Sånn ca.

Gjest AnneS
Skrevet

170 kr som førskolelærer. Skulle gjerne hatt mer ja.

Skrevet

186 kr som spesialsykepleier i kommunen. 80% stilling, 6 års ansennitet.

Skrevet

136 kr timen..

Hadde ca 294.000 brutto årslønn i fjor.

Skrevet

140... syns det er lite. men jeg har bare 11% fast og en del vikar utenom slik at det blir ca 50%..

om ett år har jeg en 1 årig utdanning på høyskole, innen det feltet jeg jobber med. da vil jeg kreve mer.

Og til deg som tror en master er helt vanelig så tar du feil... Det er høy utdanning. vidregående er vanlig utdanning. alt fra ett til 2-3 år etter er middels og 5 er høy. går du vidre etter det så er det veldig høy utdanning og det er ikke vanlig...

Skrevet

198,- på dagvakter, hjelpepleier.

Skrevet

164,95 kr timen akkurat nå.

Fristen for å godta det nye forslaget til tariff går ut i morgen (handel og kontor) så da får vi vel høre hvor mye vi evt går opp i lønn i forbindelse med lønnsoppgjøret.

Jeg har 4 kr timen i trynetillegg på toppen av tarifflønnen.

Skrevet

186,- som sekretær i en privat bedrift.

Skrevet

Jeg vet ikke helt enda. Men minst 200. Likevel tror jeg det i praksisk blir nærmere 300. Vet hva det blir i slutten av denne måneden :)

Men jeg jobber lite, så det blir ikke mye pr måned uansett :)

Skrevet

206 i timen uten tillegg. Jobber i vestre viken som sykepleier og noe dårlige lønnsbetingelser der. Med tilleggene jeg får på natt og helg er jeg oppe i nesten 300

Skrevet

Mellom 260 og 650 pr time.

Skrevet

150 ca tror jeg. 0 års ansinitet. Helsesektor. Jobber ikke får pengene, jobber redusert bare for å ha noe å gå til å fordi jeg elsker jobben min:)

Skrevet

hva jobber du med #19?

Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg har 160 eller 169 kr i timen. Har fastlønn. Er ufaglært innen helsesektoren.

Skrevet

220,- pr time.

Faglært innen næringsmiddelindustrien.

Skrevet

142,- frisør:) men har provisjon i tillegg som kan variere fra mnd til mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...