Gå til innhold

Hva lager dere til middag i sommervarmen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Shanti ♥

Jeg lagde HOT chicken tikka masala i dag.... Kanskje ikke et eksempel til etterfølgelse, men den iskalde Hansa 0%-en attåt var veldig god :)

Ellers så er pannestekt/grilla panert laks med rømmesaus, kokt potet og agurksalat en gjengangerhit her.. Kan også serveres med rapidsalat og rikelig rømmedressing (1/2 kopp rømme, 1 ss sukker, 1 ts sitron) - NAMMM... Vitaminer fra salaten og potetskallet, omega 3 og D-vitamin fra fisken og kalsium til babyskjelettet fra rømma ;) - frynsegode!

Annonse

Grilling og ulike salater er det vanlige her når sola titter frem. Har stor gassgrill så jeg lager all maten ute :-) i dag var 7 dagen på rad vi grilla (ja vi grilla på 17.mai - men satt inne og spiste). varierer veldg på hva vi har på grillen - alt fra fisk, grillribbe, sommerkoteletter, marienterte fileer av ymse slag, grillspyd, kylling +++ sjeldent pølse eller hamburger (selv om vi hadde det i dag.....) Egentlig er det bare fantasien som setter grenser for hva en kan grille.

Vi har grillet hver dag siden 17-mai :) 2,5 åringen er ikke såå glad i annet enn pølser fra grillen og det får han ikke hver dag , så han har fått sphagetti osv og vi har spist grillmat:) Dvs jeg har spist grillet kyllingfilet med salat , fetaost og cæsardressing hver dag en uke he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...