Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #26 Skrevet 23. mai 2012 Da er det vel bare en ting som gjenstår da! En elsker Funker supert, så lenge man er diskret og partneren ikke finner ut av det.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. mai 2012 #27 Skrevet 23. mai 2012 Hun har foreslått sexleketøy, men har fått beskjed om at han mener det er for single og ikke føler seg komfortabel med det og ikke ønsker å bruke det. Han er dedikert far til barnet, er med på alle foreldremøter, er romantisk og kjærlig ellers, det er KUN det seksuelle som ikke funker. Hun har tatt ting opp med ham mange ganger uten at det hjalp noe som helst. Vel, da må hun nesten bare godta at han har det slik, hun har jo vist om det i 6 år, ikke sant? Man kan jo ikke tvinge den andre parten til noe slikt heller.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 23. mai 2012 #28 Skrevet 23. mai 2012 Da er det vel bare en ting som gjenstår da! En elsker Funker supert, så lenge man er diskret og partneren ikke finner ut av det. Oppfordre til utroskap ja.. Jøsses, har man sett det også
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #29 Skrevet 23. mai 2012 Da er det vel bare en ting som gjenstår da! En elsker Funker supert, så lenge man er diskret og partneren ikke finner ut av det. Oppfordre til utroskap ja.. Jøsses, har man sett det også Det er ihvertfall et råd som jeg IKKE kommer til å gi henne. Håper anonym ga dette rådet på kødd. HI
*bolla pinnsvin* Skrevet 23. mai 2012 #30 Skrevet 23. mai 2012 Er det ikke bare å kjøpe en vibrator, så er problemet løst?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #31 Skrevet 23. mai 2012 Er det ikke bare å kjøpe en vibrator, så er problemet løst? Så du sammenligner liv med vibrator med orgasme med sin kjære? Problemet med at venninna til Hi sin mann ikke vil gi henne orgasme og synes alt hun liker er "ekkelt" blir vel ikke løst da?
*bolla pinnsvin* Skrevet 23. mai 2012 #32 Skrevet 23. mai 2012 Er det ikke bare å kjøpe en vibrator, så er problemet løst? å ja, ser at han ikke ønsker det. Vel, da får han enten gi seg på det med fingre/slikking eller la henne kjøpe vibrator. Er ikke så mange andre løsninger på problemet.
*bolla pinnsvin* Skrevet 23. mai 2012 #33 Skrevet 23. mai 2012 Er det ikke bare å kjøpe en vibrator, så er problemet løst? Så du sammenligner liv med vibrator med orgasme med sin kjære? Problemet med at venninna til Hi sin mann ikke vil gi henne orgasme og synes alt hun liker er "ekkelt" blir vel ikke løst da? Hvis hun vil ha orgasme og han ikke liker å slikke eller fingre, så må jo det bli løsningen. Hun kan like lite tvinge han til å utføre oralsex som han kan tvinge henne.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #34 Skrevet 23. mai 2012 Vibrator? Det burde da ikke by på noe problem for noen. Hadde ikke giddi å hatt sex med en mann som bare skulle ha glede av det selv. Da hadde jeg heller kjøpt meg noe spenstig leketøy.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #35 Skrevet 23. mai 2012 Altså, damer, vagina er skjeden eller fødekanalen til kvinnen. Kjønnslepper og klitoris er ikke vagina.
SurreGuri Skrevet 23. mai 2012 #36 Skrevet 23. mai 2012 Jeg kan faktisk godt forstå menn som synes det er ekkelt å slikke, selvom høna er glatt,ren og god- så skønner jeg de GODT! det kan umulig smake godt, de saftene som kommer når man er kåt.....det som kommer ut av mannens penis-smaker ikke akkurat godt det heller! MEN, det blir så annerledes å suge på "en stav", ift å stappe tunga inn i en glufse-grotte. Fingring derimot har jeg aldri hørt om noen som synes er ekkelt å utføre, det høres veldig spesielt ut! Kanskje venninna di skal kjøpe seg en slikke maskin og en svær vibrerende venn? (kanskje pipa får en annen lyd ) Stappe tunga inni glufsa? Lurer på hva slags grotte du har? Mannen min behøver ikke å stappe tunga inn i grotta for å slikke meg hvertfall, kanskje jeg har rar mus? Det behøver ikke min mann på meg heller Men jeg har opp gjennom årene (i fellesdusjer. etc etc) sett fryktelig mange rare, og egentlig ekle vaginaer. Sånne med lepper som henger nedover herfra til evigheten, ser ut som en flykræsj- sånne muser skjønner jeg godt at menn ikke vil slikke. Såpass ærlig er jeg, vaginaer er sjeldent vakkert! HAHAHAHAHAHAHA- HER VAR DET MYE MORSOMT å LESE TROR EG DAUER...
3 nøtter til Askepott Skrevet 23. mai 2012 #37 Skrevet 23. mai 2012 Jeg kan faktisk godt forstå menn som synes det er ekkelt å slikke, selvom høna er glatt,ren og god- så skønner jeg de GODT! det kan umulig smake godt, de saftene som kommer når man er kåt.....det som kommer ut av mannens penis-smaker ikke akkurat godt det heller! MEN, det blir så annerledes å suge på "en stav", ift å stappe tunga inn i en glufse-grotte. Fingring derimot har jeg aldri hørt om noen som synes er ekkelt å utføre, det høres veldig spesielt ut! Kanskje venninna di skal kjøpe seg en slikke maskin og en svær vibrerende venn? (kanskje pipa får en annen lyd ) Stappe tunga inni glufsa? Lurer på hva slags grotte du har? Mannen min behøver ikke å stappe tunga inn i grotta for å slikke meg hvertfall, kanskje jeg har rar mus? Det behøver ikke min mann på meg heller Men jeg har opp gjennom årene (i fellesdusjer. etc etc) sett fryktelig mange rare, og egentlig ekle vaginaer. Sånne med lepper som henger nedover herfra til evigheten, ser ut som en flykræsj- sånne muser skjønner jeg godt at menn ikke vil slikke. Såpass ærlig er jeg, vaginaer er sjeldent vakkert! står du og studerer fitta til folk når de står å dusjer? Jeg prøver å unngå å se på de jeg. usj sier bare jeg
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2012 #38 Skrevet 23. mai 2012 Jeg kan faktisk godt forstå menn som synes det er ekkelt å slikke, selvom høna er glatt,ren og god- så skønner jeg de GODT! det kan umulig smake godt, de saftene som kommer når man er kåt.....det som kommer ut av mannens penis-smaker ikke akkurat godt det heller! MEN, det blir så annerledes å suge på "en stav", ift å stappe tunga inn i en glufse-grotte. Fingring derimot har jeg aldri hørt om noen som synes er ekkelt å utføre, det høres veldig spesielt ut! Kanskje venninna di skal kjøpe seg en slikke maskin og en svær vibrerende venn? (kanskje pipa får en annen lyd ) Stappe tunga inni glufsa? Lurer på hva slags grotte du har? Mannen min behøver ikke å stappe tunga inn i grotta for å slikke meg hvertfall, kanskje jeg har rar mus? Det behøver ikke min mann på meg heller Men jeg har opp gjennom årene (i fellesdusjer. etc etc) sett fryktelig mange rare, og egentlig ekle vaginaer. Sånne med lepper som henger nedover herfra til evigheten, ser ut som en flykræsj- sånne muser skjønner jeg godt at menn ikke vil slikke. Såpass ærlig er jeg, vaginaer er sjeldent vakkert! står du og studerer fitta til folk når de står å dusjer? Jeg prøver å unngå å se på de jeg. usj sier bare jeg Ikke noe rart mange kvier seg til å dusje nakne i offentlige bad, når folk studerer underlivet deres og legger ut om "flaggermusene" de har sett, på åpne forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå