Gå til innhold

Venninna mi har en mann som er totalt uinteressert i

Anbefalte innlegg

Skrevet

å tilfredsstille henne i sengen. Han er snill og god ellers, god far og ektemann, men på sexfronten er han ganske så egoistisk. Venninna mi har fått orgasme med menn før, og vet hva hun liker og hva som "virker", slik at det ikke er hennes skyld at hun ikke får det. Problemet ligger i at han har gitt beskjed at han IKKE ønsker å gjøre det som får henne til å komme (snakk om HELT vanlig sex, ingen perversiteter), fordi han ikke liker det. Hva skal hun gjøre? De har et barn sammen og vært sammen i 6 år.

Fortsetter under...

Skrevet

Hva er det hun vil han skal gjøre,da? Slikke?

Skrevet

Hva er det hun vil han skal gjøre,da? Slikke?

Enten det eller bruke fingrene. Han sier at han ikke liker å slikke og synes det er direkte ekkelt og kvalmt, og at han blir fort sliten i fingrene og ikke får noe utbytte av fingring.

Skrevet

Hun kan ikke tvinge ham til å gjøre noe han ikke vil, like lite som han kan tvinge henne til å gjøre noe hun ikke vil.

Så får man enten leve med det, eller gå.

Skrevet

Sitter venninna og forteller deg at hun vil slikkes? Jøss....

Skrevet

Er det så rart a?

Jeg snakker både om fingring og slikking med mine venninner...Hehe

Annonse

Skrevet

Jeg kan faktisk godt forstå menn som synes det er ekkelt å slikke, selvom høna er glatt,ren og god- så skønner jeg de GODT! det kan umulig smake godt, de saftene som kommer når man er kåt.....det som kommer ut av mannens penis-smaker ikke akkurat godt det heller! MEN, det blir så annerledes å suge på "en stav", ift å stappe tunga inn i en glufse-grotte.

Fingring derimot har jeg aldri hørt om noen som synes er ekkelt å utføre, det høres veldig spesielt ut!

Kanskje venninna di skal kjøpe seg en slikke maskin og en svær vibrerende venn? (kanskje pipa får en annen lyd ;) )

Skrevet

Nei, hun forteller på voksen måte at oralsex blant annet fører til at hun oppnår klimaks. Er det rart? Hun kan ikke akkurat snakke med sin mor om det, så hun går til venninnene sine og søker råd. Og når man selv ikke vet råd siden man ikke har vært borti problemet, så spør man her.

HI

Skrevet

Jeg kan faktisk godt forstå menn som synes det er ekkelt å slikke, selvom høna er glatt,ren og god- så skønner jeg de GODT! det kan umulig smake godt, de saftene som kommer når man er kåt.....det som kommer ut av mannens penis-smaker ikke akkurat godt det heller! MEN, det blir så annerledes å suge på "en stav", ift å stappe tunga inn i en glufse-grotte.

Fingring derimot har jeg aldri hørt om noen som synes er ekkelt å utføre, det høres veldig spesielt ut!

Kanskje venninna di skal kjøpe seg en slikke maskin og en svær vibrerende venn? (kanskje pipa får en annen lyd wink.png )

Stappe tunga inni glufsa? Lurer på hva slags grotte du har? Mannen min behøver ikke å stappe tunga inn i grotta for å slikke meg hvertfall, kanskje jeg har rar mus?

Skrevet

Kanskje venninna di skal kjøpe seg en slikke maskin og en svær vibrerende venn? (kanskje pipa får en annen lyd ;) )

Hva i all verden... Når ble slikking å stikke tunga inn i "glufse-grotta"? Den versjonen har i hvertfall ikke jeg vært borte...

Skrevet

Kanskje venninna di skal kjøpe seg en slikke maskin og en svær vibrerende venn? (kanskje pipa får en annen lyd wink.png )

Hva i all verden... Når ble slikking å stikke tunga inn i "glufse-grotta"? Den versjonen har i hvertfall ikke jeg vært borte...

Hvis han stikker tunga inn i "grotta" så gjør han ihvertfall noe grunnleggende feil.

Skrevet

Stappe tunga inni glufsa? Lurer på hva slags grotte du har? Mannen min behøver ikke å stappe tunga inn i grotta for å slikke meg hvertfall, kanskje jeg har rar mus?

Det behøver ikke min mann på meg heller :) Men jeg har opp gjennom årene (i fellesdusjer. etc etc) sett fryktelig mange rare, og egentlig ekle vaginaer. Sånne med lepper som henger nedover herfra til evigheten, ser ut som en flykræsj- sånne muser skjønner jeg godt at menn ikke vil slikke. Såpass ærlig er jeg, vaginaer er sjeldent vakkert!

Skrevet

Det behøver ikke min mann på meg heller smile.png Men jeg har opp gjennom årene (i fellesdusjer. etc etc) sett fryktelig mange rare, og egentlig ekle vaginaer. Sånne med lepper som henger nedover herfra til evigheten, ser ut som en flykræsj- sånne muser skjønner jeg godt at menn ikke vil slikke. Såpass ærlig er jeg, vaginaer er sjeldent vakkert!

Altså, det er ikke noe rart at en heterofil jente ikke liker vaginaer. De fleste menn synes vel andre sine peniser ikke er noe fint syn heller...

Annonse

Skrevet

Nå er vel sjeldent en erigrert penis spes.vakker heller, men vi mennesker er rare sånn, vi har jo sex for det. Og som regel syns vi vel det både er godt, og at vi liker partneren vår. Ho kan jo ikke tvinge han til noe som helst, så hvis ho har sagt det rett ut at dette er et problem for henne, og det ikke funker så bør ho vel vurdere om ho vil leve slik da. Ho kan jo få orgasmer på egenhånd kanskje :)

Skrevet

Det behøver ikke min mann på meg heller smile.png Men jeg har opp gjennom årene (i fellesdusjer. etc etc) sett fryktelig mange rare, og egentlig ekle vaginaer. Sånne med lepper som henger nedover herfra til evigheten, ser ut som en flykræsj- sånne muser skjønner jeg godt at menn ikke vil slikke. Såpass ærlig er jeg, vaginaer er sjeldent vakkert!

Jikes. Du har i fellesdusjen sett mange rare vaginaer? Fælt som folk sprer bena i fellesdusjer da, siden vagina er synonymt med skjede.

Hadde min mann nekta meg oralsex, hadde jeg nekta han. Jeg er ikke fan av å suge selv, men gjør det for at han setter pris på - og det hisser meg opp. Synes det er rart at man ikke ønsker å strekke seg litt for at den andre skal ha det godt (det skal selvfølgelig ikke være overtramp av egne grenser).

Skrevet

Nå er vel sjeldent en erigrert penis spes.vakker heller, men vi mennesker er rare sånn, vi har jo sex for det. Og som regel syns vi vel det både er godt, og at vi liker partneren vår. Ho kan jo ikke tvinge han til noe som helst, så hvis ho har sagt det rett ut at dette er et problem for henne, og det ikke funker så bør ho vel vurdere om ho vil leve slik da. Ho kan jo få orgasmer på egenhånd kanskje :)

Joda, hun sier at hun ikke har noe som helst problemer med å få orgasmer på egen hånd siden hun er fullt klar over hva hun liker og hva som funker. Men tanken på å aldri mer få orgasme med en mann igjen, og det at mannen hennes er så lite opptatt av hennes tilfredsstillelse er grunnen til at hun søkte råd hos meg.

Skrevet

Hadde min mann vært like kjip, hadde jeg rett og slett slutta å ha sex med ham.

Hvorfor skulle jeg tilfredsstilt ham, hvis ikke han ville tilfredsstille meg?

For en snerpete gubbe, gidder ikke fingre engang, men pikken kan han stappe inni der!

Skrevet

Er sikker på at hi hadde fått HELT andre reaksjoner hvis hun hadde skrevet "min venninnes mann blir kun tilfredsstilt hvis hun runker eller suger ham, men hun nekter å gjøre det"...

Skrevet

Er sikker på at hi hadde fått HELT andre reaksjoner hvis hun hadde skrevet "min venninnes mann blir kun tilfredsstilt hvis hun runker eller suger ham, men hun nekter å gjøre det"...

Du har ikke lært forskjell på menns og kvinners orgasme, at 99% menn får det ved penetrering, mens svært få kvinner får det samme? Forstår forresten heller ikke jenter som synes det er ekkelt å ta på sin kjæres "edlere deler" med hånden, men la ham stikke den i andre deler av kroppen.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Hahaha jeg dør av dere damer! Dere underholder så grådig godt!

Hun venninnen din får slutte å gjøre

Noe som med mannen sin da og si at hun ikke liker det..

Forsonet normalt å prate

Med venninnene sine om sex, vi prater

Om alt vi, stillinger str teknikker ja i det hele tatt.. Det er normalt trodde jeg.

Skrevet

Man kan da ikke tvinge partneren til å gjøre ting man syns er ekkelt.

Det gjelder begge veier, uansett om det gjelder oral, anal eller andre ting.

Hva med å kjøpe leketøy som han kan bruke på henne?

Skrevet

Helt riktig.

En mann kan ikke tvinge en dame til å gi ham en blowjob, like lite som en dame han tvinge en mann til å slikke henne.

Jeg synes det høres kjedelig ut med et sexliv uten slikt, men det er meg, og jeg kan ikke forvente at alle har de samme preferansene jeg har.

Vi andre kan mene hva vi vil, men faktum er at vil han ikke, så vil han ikke. Så må hun da selv bestemme hva hun vil gjøre med akkurat det.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Be henne foreslå dildo/vibrator, finnes jo en del hjelpe midler, hvor han slipper å hverken slikke eller fingre henne, men fortsatt kan hjelpe henne til orgasme.. Og vil han ikke det heller, så får hun vel bare gi beskjed om at det da blir null sex til de finner en løsning.

Skrevet

Be henne foreslå dildo/vibrator, finnes jo en del hjelpe midler, hvor han slipper å hverken slikke eller fingre henne, men fortsatt kan hjelpe henne til orgasme.. Og vil han ikke det heller, så får hun vel bare gi beskjed om at det da blir null sex til de finner en løsning.

Hun har foreslått sexleketøy, men har fått beskjed om at han mener det er for single og ikke føler seg komfortabel med det og ikke ønsker å bruke det. Han er dedikert far til barnet, er med på alle foreldremøter, er romantisk og kjærlig ellers, det er KUN det seksuelle som ikke funker. Hun har tatt ting opp med ham mange ganger uten at det hjalp noe som helst.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hva hun skal gjøre? Hva kan hun gjøre da? Man kan da ikke tvinge noen til å gjøre noe man ikke liker, spesielt ikke når det gjelder sex. Her inne pleier det da å være stor forståelse for at kvinner ikke vil/kan/orker å utføre oral eller anal for den del - samme regler må da gjelde for mennene?

Om jeg visste at det var noe mannen absolutt ikke likte, hadde jeg ikke følt meg vel om han gjorde det likevel - for min skyld liksom... God sex er gjensidig respekt ganske enkelt.

Hun må nesten ta en samtale med mannen sin om hva han kan være villig til å prøve av leketøy og hjelpemidler. Det er jo egentlig svært lite hva vi her inne kan bidra med for å løse deres problem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...