Småtorsk Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Er i uke 37, og trodde nettopp jeg fikk tegningsblødning. Og så var det bare en jævla hemoroide som blødde på dopapiret! Nedtur, altså!
mamma til s@lma Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Skuffende, ja, men kommer ikke tegningsblødning rett før fødselen da ? Uke 37 er fortsatt litt tidlig egentlig, selv om de fleste av oss er mer enn klare nok til fødsel ;-) Jeg er selv 37+1 i dag , fortsatt ingen tegn til at det skjer snart , unntatt noen ubehagelige mensmurringer noen dager . Og liten magefølelse da ..:-) første gang kom barnet nøyaktig på termindagen , og jeg hadde verken tegningsblødning eller slimproppen var gått . Hold ut , det er ikke lenge igjen !
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 Eg har to barn fra før. Født 37+4 og 37+5. Krysser fingrene for deg. Det er spennande tider.
Småtorsk Skrevet 23. mai 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2012 Takk for støtten, damer! Er e gentlig klar for at hun kan bli inne litt til, men også fryktelig dårlig og lei. Og så hjalp det jo ikke å finne hemoroider i stedet, det er en av de absolutt ekleste preggersplagene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå