Gå til innhold

Har dere allerede funnet navn til baby?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har kansje guttenavnet. men usikker på jentenavnet. er 17+2 :)

ul om 2 uker så håper å få vite kjønnet da.

vi har faktisk hatt jentenavnet klart for flere år siden men så har det kommet så mange å tatt førstenavnet. thea. åsså ville vi, eller mest mannen oppatkalle etter mitt mellomnavn med thea kristin. så vist det blir jente kommer vel kristin som mellomnavn. gutten vår heter kristian. så vist det blir gutt nr 2 så blir det kansje magnus.

Annonse

Vi hadde jentenavn klart forrige gang, men da ble det gutt. I går var vi på ultralyd og fikk vite det er jente så da er navnet fra forrige gang fortsatt aktuelt. Det er Andrea etter min oldemor. I tillegg synes jeg Sofie er veldig fint så har litt lyst på det også.

Vi diskuterte mye før vi var på ultralyd. å han var ikke helt solgt på navnet jeg likte best til en jente- helt til jordmor sa at det lå ei helt perfekt jente der inne.

Etter det har hun hatt navnet sitt klart. Vi gleder oss sånn til vår lille prinsesse kommer!

Annonse

Har hatt navnene klare lenge før vi ble gravide, og alle er arvenavn.

Til jente så blir det Elisa Margrethe, Fornavnet er fra svigermor og svigersøster Ellen og Lisa og Margrethe er mellomnavnet til ekte oldemor som jeg selv også er oppkalt etter Elsa Margrethe som døde når min far var 6 år :)

For gutt så er det Jens Einar som kommer fra oldefedre fra begge sider :)

Gjest Shanti ♥

Vi har en laaang liste over aktuelle navn, og kanskje noen som skiller seg ut, men er langtfra sikker :) Må snakke med ei venninne også, jeg vil aller helst ha navnet "hennes"..

Forteller dere navnet til de som spør, eller holder dere det hemmelig fram til babyen er født?

Vi holder navnet hemmelig til babyen kommer, og vi er 100% sikre på at navnet er riktig :) skal ikke vite kjønn, så må ha begge variantene klare. Guttenavnet er helt klart, mens jentenavnet er litt vanskeligere. Har alltid hatt en favoritt, men nå heter jo alle små jenter akkurat det!! Kjedelig.

Nei, synes det er så vanskelig å finne guttenavn. Har to gutter fra før og føler at den imagen er gutt, har gått flere runder for å finne navn til guttene mine. Så tenker så det knaker. Har lyst på et litt kult navn, men må passe med de to andre heilnorske navnene vi har fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...