Gå til innhold

Et uvanlig spørsmål om sædkvalitet;)

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Jeg er omsider i gjenge igjen etter fødsel og amming (14,5 mnd tok det før første eggløsning!). Vi er klare for å prøve på nr to, men er søren ikke så lett som forrige gang, midt i søvnløse netter, eksamensinnspurt og oppussing;)

Jeg gidder ikke stresse med el-tester og temping (enda).Hadde mengder (!) med el-slim i går + stikkinger ved venstre eggleder. I dag er utfloden hvit og kremete, ikke strekkbar. El har altså vært (med mindre kroppen er helt på tur). Vi hadde sex kun en gang, det var mandag kveld, dagen før el-slim-dagen. Så langt alt vel. Men når jeg begynte å telle etter, så var det første gang vi hadde hatt sex på hele 5 (!) uker! Mannen har vært en hel småsjuk. Spurte om han har fått utløsning for seg selv, men nei. Ladningen jeg fikk i meg var altså eldgammal! Hehe. Er det noe sjans i havet for at jeg kan bli gravid på "det der"? Mener å huske at sædceller bør fornyes iallefall hver 5. dag for at det skal ha noe for seg mht. til forplantning.

(ps. Jeg regner med mannen min har normal sædkvalitet. Den har aldri vørt testet. Men vi fikk en nydelig sønn etter 2pp, så ser ikke poenget i å undersøke han eller meg)

Takk for svar:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...