Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokka er 8 om morgenen, jeg sitter allerede på balkongen i shorts og singlet med solbriller og en kaffekopp :) Får nyte sola nå før den steker for mye... Prøvde meg i sola på dagen i går, men lillemor syntes nok det ble litt for varmt.... Men; jeg er i himmelrike når det endelig er SOMMER!

Et lite lykkeinnlegg ble dette, gitt :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klokka er 8 om morgenen, jeg sitter allerede på balkongen i shorts og singlet med solbriller og en kaffekopp :) Får nyte sola nå før den steker for mye... Prøvde meg i sola på dagen i går, men lillemor syntes nok det ble litt for varmt.... Men; jeg er i himmelrike når det endelig er SOMMER!

Et lite lykkeinnlegg ble dette, gitt :D

Da er vi fler som nyter det :) :)

Skrevet (endret)

Høres deilig ut. :-) gleder meg til å sette meg ut i sola jeg også. Men redd for å få pigmentenflekker...må få ut babyen først. ;-)

Ha en strålende dag i solen....

Endret av Hilde35
Skrevet

Venter bare på at sola skal treffe verandaen, da blir det steking på meg! :D Nyter frokosten i soffan imens. :)

Skrevet

Samma her, herlige dager.

Men smør dere godt med solkrem!!

jeg har fått skikkelig stygge pigment flekker på den ene foten, ugh ikke pent, ser ut som jeg har søla med selvbruningskrem.

Så fra nå av er det blokkeing med 50 her i gården og kun skygge på foten. Får håpe det forsvinner etter fødsel, eller blekner litt iallefall....

Skrevet

Herlig :) Godt å få litt farge på kroppen igjen :)

Skrevet

Jeg er også redd for pigmentflekker, så det ødelegger litt av solegleden... Solkrem skal visstnok kunne hindre litt, men man blir ikke akkurat brun av sunblock heller.. Jaja, får "nyte" varmen hvertfall ;)

Skrevet

Det nytes med finvær her og :D Kortbukse og singlett :)

HERLIG!

Skrevet

Aldri hatt pigmentflekker og dette er 3.gangen........så det gidder jeg ikke bekymre meg for :) Midt på dagen blir det i varmeste laget, men så deilig å endelig kjenne varmen!

Skrevet

Orker ikke å bekymre meg for det nei, foreløpig ingen flekker her nei.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...