Moden mamma til 3 :) Skrevet 23. mai 2012 #1 Skrevet 23. mai 2012 Klokka er 8 om morgenen, jeg sitter allerede på balkongen i shorts og singlet med solbriller og en kaffekopp Får nyte sola nå før den steker for mye... Prøvde meg i sola på dagen i går, men lillemor syntes nok det ble litt for varmt.... Men; jeg er i himmelrike når det endelig er SOMMER! Et lite lykkeinnlegg ble dette, gitt
kaklemor Skrevet 23. mai 2012 #2 Skrevet 23. mai 2012 Klokka er 8 om morgenen, jeg sitter allerede på balkongen i shorts og singlet med solbriller og en kaffekopp Får nyte sola nå før den steker for mye... Prøvde meg i sola på dagen i går, men lillemor syntes nok det ble litt for varmt.... Men; jeg er i himmelrike når det endelig er SOMMER! Et lite lykkeinnlegg ble dette, gitt Da er vi fler som nyter det :)
Hilde35 Skrevet 23. mai 2012 #3 Skrevet 23. mai 2012 (endret) Høres deilig ut. :-) gleder meg til å sette meg ut i sola jeg også. Men redd for å få pigmentenflekker...må få ut babyen først. ;-) Ha en strålende dag i solen.... Endret 23. mai 2012 av Hilde35
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Venter bare på at sola skal treffe verandaen, da blir det steking på meg! Nyter frokosten i soffan imens.
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 23. mai 2012 #5 Skrevet 23. mai 2012 Samma her, herlige dager. Men smør dere godt med solkrem!! jeg har fått skikkelig stygge pigment flekker på den ene foten, ugh ikke pent, ser ut som jeg har søla med selvbruningskrem. Så fra nå av er det blokkeing med 50 her i gården og kun skygge på foten. Får håpe det forsvinner etter fødsel, eller blekner litt iallefall....
lin78 4herligebarn<3 Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Herlig Godt å få litt farge på kroppen igjen
Sauna Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Jeg er også redd for pigmentflekker, så det ødelegger litt av solegleden... Solkrem skal visstnok kunne hindre litt, men man blir ikke akkurat brun av sunblock heller.. Jaja, får "nyte" varmen hvertfall
Alvepia *happy mum* Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Det nytes med finvær her og Kortbukse og singlett HERLIG!
Sweetpea Skrevet 23. mai 2012 #9 Skrevet 23. mai 2012 Aldri hatt pigmentflekker og dette er 3.gangen........så det gidder jeg ikke bekymre meg for Midt på dagen blir det i varmeste laget, men så deilig å endelig kjenne varmen!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 23. mai 2012 #10 Skrevet 23. mai 2012 Orker ikke å bekymre meg for det nei, foreløpig ingen flekker her nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå