Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos jm i går å der fikk jeg fikk jeg tips om et punkt nederst på ankelen som kunne presses på...dette skulle visst hjelpe på modningen.

Satt i går å trykket og "rullet" på dette punktet, men aner jo ikke om det virker...hehe

Jeg må vel innrømme at jeg ikke helt har troen....noen som kjenner til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring, men jeg har super store elefant ankler så jeg vet ikke hvordan anklene mine ser eller kjennes ut mer :P:P

Skrevet

Fikk modningsakupunktur sist, og mener han satt nåler ved anklene mine :)

Skrevet

Jo, det er riktig nok. Det er et akupunkturpunkt nederst på ankelen som kan hjelpe med modningen :-)

Skrevet

Det må jeg sannelig spørre jm om når jeg skal dit på fredag. Skal få akupunktur da, og hvis jeg kan fortsette det hjemme, såe r jo det bare supert! :)

Da jeg gikk gravid sist, ba jeg ofte mannen om å massere føttene mine, men han hadde ikke så lyst til det, fordi han hadde hørt om en sak en eller annen plass (var ikke i norge, tror jeg), hvor trykk på enkelte punkter på føttene hadde ført til SA tidlig i svangerskapet.

Kanskje samme punkter som modner når du nærmer deg slutten da? Hmmm...

Skrevet

Jeg har nå testet både i dag og som nevnt i går. Du kjenner når du treffer,hehe...

Hvis du tar utgangspunkt i "ankelkulen" på innsiden av foten og legger 4 finger etter hverandre oppover, så skal du finne et punkt som er vondt/ømt å trykke på... Der skal du trykke/rulle med tommelen...

Det skal visst hjelpe. :-) håper det gjør det for min del...begynner å bli litt lei...

Skrevet

Har hørt at de nålene man får i lilletåa er de mest effektive, men de er vel litt vanskelig å komme til selv.. siden det er under negeln?! :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...