Gå til innhold

Når kommer magen?

gærne ko

Anbefalte innlegg

Når fikk dere mage? Eg er straks 12 veker på vei og ingen synlig mage så langt. Klarer heller ikkje kjenne livmor, og blir selvfølgelig bekymra. Regna jo med magen kanskje ville komme tidlig med tvillinger. Merker egentlig veldig lite til magen akkurat no. Lite press, og lite ligamentsmerter. Blir lenge å vente til UL om to veker... Har et barn på 6 år fra før, så lenge sia forrige graviditet.

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Som eg gleder meg til magen popper ut og en kan sjå at den veks! Blir bare bekymra av å gå slik som no. I fin form, ingen vondter, ingen press, merker rett og slett ingenting til magen lenger. Gruer meg til ultralyd på tirsdag, er så redd for dårlige nyheter.

Føler meg dum som bekymrer meg i stedet for å glede meg over at forma er bra no og ingen blødninger eller vondter. Må vere alderen som gjer at eg er så mykje meir bekymra enn sist gang... :)

Annonse

Hehe, ja det blir vel gjerne sånn. Var kjempestor på slutten med førstemann, men følte meg bare flott og var i fin form. Hadde ingen hast med å bli kvitt magen den gangen.

Får ringe til mamma når alle klær blir for små. Hun er en racer med symaskin, så kan sikkert sy noke teltlignande som passer :) Enn så lenge har eg gått ned 5 kg og har god plass i klærne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...