Gå til innhold

Er det noen ledige dagmammaer her i Tromsø...

Anbefalte innlegg

som jeg kan kontakte? Jeg trenger sårt en dagmamma om jeg får jobben i Tromsø. Vi bor nå på Vestlandet men har søkt jobb i Tromsø og skal på intervju. Jeg vet at det er nesten umulig å få barnehageplass der nå.

Blir kjempe glad om dere svarer meg her:) Takker så mye på forhånd:)

Fortsetter under...

Jeg vet mere etter jeg har vært på intervju fredag:) Det blir ev fra enten Juni eller August og så fram til hun får en plass i barnehagen. Jeg har hørt at det er vanskelig å få plass nå i barnehagen i Tromsø og at mange ikke har fått plass og står på venteliste.

Jenta mi er 7 mnd nå:)

Jeg kan skrive mere her etter jeg vet om jeg får jobben og skal flytte til Tromsø:) Så kan jeg kontakte din venninne om jeg har behov for en dagmamma ok? :)

• 2 uker senere...

Hei:) Jeg har fått jobben:)) Men vi har planer om at samboeren min skal ta pappapermen sin fra jeg begynner i ny jobb (01.08.) men vi trenger en dagmamma etter han er ferdig med pappaperm (12 uker) hvis vi ikke får en fulltids barnehageplass...

Annonse

Gjest mammatil3smågull

Så bra, og gratulere! :D

Det er bare å skrive her inne om du trenger, så skal jeg snakke med henne. Hun er interessert i å være dagmamma, og kunne godt tenke seg det om dere skulle trenge- så lenge hun ikke får noen andre barn i mellomtiden da :)

Lykke til i ny jobb hvertfall! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...