Gå til innhold

Hus. Skifte kledning på en vegg.

Anbefalte innlegg

Hei! Noen som har skiftet kledning på husene sine i det siste? :) hehe.

Vi har et lite hus på 95kvm. Vi skal skifte kledning på kun den ene veggen i sommer. Trengs ikke stilas, det har vi selv. Riving osv tar vi selv.

Skal skiftes 3 vinduer også.

Dere som har skiftet kledning, hvor mye utlegg hadde dere? :)

Takk :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143939121-hus-skifte-kledning-p%C3%A5-en-vegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

holder på med litt utskiftning her no.. og har bettalt 13kr/M med bordkledning.. kan tenke med ca 8000/12000 på en vegg men viduer derimot er ganske dyrt..

men om du følger med så får du kansje ett bra tilbud med deg :)

men kommer litt ann på str på veggen.. vansklig og si en pris men ville tenkt ca 25000/30000 er ett ok utgangspunkt vis det er dyre vinduer. så blir du heller positivt overaska om det blir mindre :)

Tusen takk for svar! :) Veggen er ca 9m lang, høyde er eg usikker på. Vi har belaget oss på ca 40000. Og jeg var redd dette var for lite. Det er to normale vinduer (aaaner ikke mål jeg, er passe grønn på dette), og et bittelite vindu på et bad, som skal byttes.

Veldig spent på hva dette kommer på. Kjøpte huset for et år siden. og da var kledning ellers på huset nettopp blitt byttet. Så er kun denne ene veggen som står igjen. Og når den er ferdig er det godt å tenke på det blir lenge til neste gang! hehe :)

-Hi

Vi byttet bordkledning på 3 vegger i fjor og skal ta vegg nr 4 i år.

Vi sendte rundt prisforespørsel til ulike firmaer i nærområdet. Fikk et tilbud på 40-50tusen(husker ikke eksakt pris) på alle de fire veggene til sammen, dvs. lekter i 2 forskjellige størrelser, asfaltplater, isolasjon(men det var gjaldt også isolasjon vi skulle bruke inne ved en senere anledning), og bordkledning til alle veggene. Ser nå at vi mangler litt bordkledning og lekter så det må vi kjøpe til i år. :-) Grunnflaten på huset er 55 kvm og vi har to fulle etg.

Vinduene kom seg på 60-70tusen til hele huset + verandadøra... Ikke standard vindu..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...