Gå til innhold

Plutselig veldig sulten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg pleier aldri å være sulten og sliter med å få i meg nok mat, men de siste tre-fire dagene spiser jeg nesten hele tiden... Blir sulten hvis magen nærmer seg tom og spiser masse når jeg først spiser klarer ikke å slutte når jeg er mett...

Jeg pleier å spise to brødskiver til lunsj, i dag spiste jeg 10 (!!!) rugsprø! Pleier jo alltid å bli mett etter tre-fire.

Alt er jo helt utenfor normalen, lurer nesten på om jeg har blitt tvangsspiser. Bekymrer meg kanskje litt tidlig nå, men dette er veldig uvanlig stor apetitt til å være meg.

Fortsetter under...

Skrevet

Er du gravid? ;-)

Skrevet

Nei, ikke gravid heller.

Skjønner ikke noe av dette, har ikke eggeløsning, mensen eller noe. Bare spiser som en flodhest.

Skrevet

Høres ut som meg! Kan gå dager der jeg spiser 1-2 ganger om dagen uten sulthetsfølelse, for så å spise som ei ku dagen etterpå. Idag ble frokosten i 7 tiden ( 2 kornmo med brunost, søppelmat :P ), drakk en kaffe OG en iskaffe for å våkne, lunsjen inntatt senest kl 11 eller noe ( baguett fra kantina), spiste ingenting i mellomtiden for så å spise ett kyllinglår i 16 tiden, og en god morgen youghurt og en brødskive rundt kl 17/18.. Fortsatt sulten gitt!!

Skrevet

Jeg har hatt halsbetennelse siden søndag.. Var kjempe dårlig på mandag men er bedre nå. uansett så gjør det så vondt å svelge at jeg har omtrent ikke spist siden søndag, men nå er jeg så sulten at selv etter en tallerken pasta og 4 kanelgifler så har jeg lyst på cheeeseburger.. Men jeg er i såpass dårlig form at jeg ikke orker å lage noe selv.. Så jeg sitter bare her og er sulten og kjesken...

Skrevet

Har noen perioder som er sånn jeg og, alltid hatt det. Spiser generelt ikke så mye, så kanskje kroppen vil hamstre litt innimellom? :)

Annonse

Skrevet

Håper det er bare litt sommerhamstring på gang... Passer jo utrolig bra med tanke på bikinisesongen ;s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...