Gå til innhold

De forskjellige medisinene......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet forskjellen på Gonal F. Puregon og Menopur? Forrige forsøk fikk jeg Puregon.Nå mente en annen lege at jeg heller skulle ta Menopur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke, mener å lest her inne at menopur skal være bra for de som har få egg? jeg har det og bruker menopur, ja nå ble du klok;) får håpe noen andre kan hjelpe deg bedre:) skal du igang igjen nå?

Skrevet

Ja men da er det vel derfor han anbefaler den til meg :-) Snakket med en lege på CFC i dag, og jeg kunne få prøve et forsøk der. Er veldig fristende, men vi hadde jo egentlig bestemt oss for ED.Klarer allikevel ikke helt å legge fra meg tanken på et forsøk til med mine egne egg. Har skrevet mail til klinikken hvor vi skal bestille ED og spurt om et event IVF forsøk i juni kan kræsje med behandlingen der. Så får vemte på svaret derifra:-)

Skrevet

å så spennende! jeg skjønner jo at det er fristende med ett forsøk til før ED... da håper jeg du får svar kjapt! krysser fingrer jeg :)

Skrevet

Jeg brukte både Pergotime og Menopur første runden.Og da ble jeg overstimulert,og måtte avbryte. :( Andre runden gikk det heldigvis bra,med sjekk annenhver dag,så gikk det fint. Hadde maaange egg denne gangen også,men de ble ikke fullt så store som første runden... Da sa en av legene til meg at Pergotime,var IKKE noe jeg burde bruke igjen. Og siden testen var negativ,og jeg må inn igjen.Spurte jeg hun i telefonen,om jeg skal ta samme medisinene som sist.Og hun sa ja.... Så i august,skal jeg ta samme greiene,igjen.Enda jeg har egg så det holder! Skjønner ikke hvorfor,siden jeg blir lett overstimulert,men de vet vel best... :)

Skrevet

Hmmm...ja ikke lett å forstå seg på dette her....Men vi får håpe legene vet best (selv om jeg ikke alltid føler det :-)

Takk for lykkeønskninger! Og masse lykke til til dere også! Dette skal gå til slutt. Enten på den ene eller andre måten :-)

Skrevet

Nei,er ikke det... :(

Jeg og,føler nok at de ikke helt vet hva dem driver med.De kommuniserer ikke ihvertfall,virker det som! Syns forresten,det er litt håpløst å få så mange forskjellige leger.Liksom ingen som vet noe om deg når du kommer... :( Men,skal ikke klage...vi er ihvertfall innenfor veggene dems...og det har vi venta lenge på!

Tusen takk for det :) Jada,vi skal få det til :) Allesammen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...