MammaHåp1 Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Heihei jenter:) Hva er deres erfaring med billigtester? Jeg har kjøpt wondfo one step hcg urine test, som det står på 15 stk . Så jeg skal teste meg hver dag fremover.....så tålmodig er jeg:p men er desse billig strimlene å stole på? Jeg ville ikke kjøpe kun en dyr test å ta på test dagen, for jeg kjenner meg selv...får jeg en positiv hjemmetrst må jeg uanz til legesenteret å ta blodprøve før jeg tror på det:p 9 dager igjen til testdag..... Hilsen en spent ruger:)
Kanskje snart <3 86 Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Jeg har god erfaring med billigtester egentlig. Ihvertfall i forhold til Clearblue med kryss. Mistenker at billigtestene slår ut på veldig lave verdier av HCG da. Har sett svaaaake men rosa streker på de til tross for negativ blodprøve samme dag. Stoler allikevel på testene. Har i tilegg oppdaget 3 kjemiske graviditeter før ikm med billigetester. Men siden jeg ofte har testet før ikm så er jeg glad jeg har kjøpt billige enn dyre tester Spennende dette, tvitvi
MammaHåp1 Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2012 Takk , greit å vite:) de skal jo hvertfall bli godt uttesta nå da desse testene av meg:) veldig spennende:))))
AnitaLilja Skrevet 23. mai 2012 #4 Skrevet 23. mai 2012 Har ei venninne som bestilte en hel bråte billigtester fra ei nettside (husker dessverre ikke hvilken). Hu er prøver på nr 2 nå, men på nr 1 sa hu at de fungerte som fjell! Tror ikke billigtester er så dumt egentlig, spesielt ikke om man skal teste mye! Lykke til!
AnitaLilja Skrevet 23. mai 2012 #6 Skrevet 23. mai 2012 Spurte henne i dag, og her er siden hun kjøper fra: http://www.billige-tester.no/gravid-test/ Hun er veldig fornøyd ihvertfall!
Gjest Shanti ♥ Skrevet 23. mai 2012 #7 Skrevet 23. mai 2012 Hei! Om det er disse du sikter til: http://www.tcoyf.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Discussions.Components.Files/54/5861.IMG_5F00_5714.JPG : jeg har veldig dårlig erfaring med disse. Kjøpte dem billig på e-bay, og brukte dem parallellt med strimlene fra billige-tester.no (som kommer i grønn pakke) - strimlene fra billige-tester slo ut ca 1 uke før disse. Lykke til med testingen
Kitticat75 Skrevet 23. mai 2012 #8 Skrevet 23. mai 2012 Det er ikke de testene de selger på billige tester nettsiden. Har brukt dem endel, og har ingen klager. Også brukt eggløsningstestene som også har fungert bra:)
MammaHåp1 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2012 Anitalilja å,shanti og kitticat75! Ja det er desse:) godt å høre at de er gode og at det ikke bare var bortkastet penger. strax test igjen da, men bare negativ enda:o, men er bare rd 8!
AnitaLilja Skrevet 24. mai 2012 #10 Skrevet 24. mai 2012 Billigtestene var egentlig ganske greie fant jeg ut! Testa positivt med cb digital i går, men testa med slik billigtest i dag, og den var negativ. Da jeg var hos legen i dag fikk jeg vite at hcg kun var 7, og det var kjemisk. Syns det var greit å ta den billigtesten, for den hadde jo faktisk mest nøyaktig resultat for min del:)
monky Skrevet 24. mai 2012 #11 Skrevet 24. mai 2012 uff det var trist å høre at det var kjemisk AnitaLilja:(
AnitaLilja Skrevet 24. mai 2012 #12 Skrevet 24. mai 2012 Det går bra, prøver å holde håpet oppe! Får forhåpentligvis begynt å prøve igjen innen et halvt år, må bare få tatt en laparoskopi først Gleder meg litt, men gruer meg samtidig veldig!
MammaHåp1 Skrevet 24. mai 2012 Forfatter #13 Skrevet 24. mai 2012 Der var trist å høre anitalilja, men en vakker dag..... Stå på trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå