Leirha Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 (endret) Det er så festlig, for hver uke som går så slår en liten tanke ned i meg, om at det ikke går ann å bli større nå. Det går ikke ann å få større problemer med å bøye seg, krabbe på gulvet etter små unger, vaske, rydde, eller hente posten (feks). Og vondtene en har, de kan vel ikke bli verre heller? Men joda, bekkenet tuller jo bare mer og mer og en kan lure på når de vonde kynnerne når klimaks og bare stille og rolig glir over til å bli rier.. Men for hver uke som får så viser det seg jo at jooo, nettopp det går Er det ikke bare herlig? For jeg vet jo at jo tyngre det blir, og jo vondere det blir, jo nærmere er jeg målet. 37+3 i dag, og ser fram til enda noen tyngre uker før lillmann kommer. Endret 22. mai 2012 av Leirha med nr3
Nordisk Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Vet akkurat hva du mener...hver dag tenker jeg at "nå kan jeg i hvertfall ikke få mer vann i kroppen". Men det får jeg jo. Føttene og hendene mine blir vondere og vondere hver dag (har fått karpaltunnellsyndrom i hendene), og enda er det noen uker igjen. Er 38+0 i dag, og lurer på hvordan jeg vil se ut til slutt.
3 prinser prinsesse på vei Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Det var AKKURAT det samme som jeg tenkte i dag, og jeg er bare 32+2!! Det kan da umulig bli tyngre og er det VIRKELIG sånn at babyen skal vokse 1,5 kilo til ( hvertfall!) når jeg allerede ser ut som en hval?! Også så inn i hampen varmt som det var i dag, holdt på å krepere, også skal jeg overleve til 17. Juli!!? Huff og huff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå