Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gjør du lurt i for anstrengelse kan gjøre til at egglederne kfår spasmer og klapper sammen slik at det ikke kommer sæd inn.. Jeg begynte å fokusere på ting jeg styrer helt selv og kan kontrollere, som f.eks å få sprek sommerkropp. Trent masse og ser gode resultat, jeg fyller dagene med ting som interesserer meg og bruker mange timer per dag på hobbyen min. Jeg legger ofte planer jeg ser skikkelig frem til og gleder meg masse til, i helgen skal jeg på seiltur og drikke øl på ssoldekket f.eks :) Viktig å leve livet fullt ut og gjøre som du pleier, ellers drar du deg selv sakte ned i gjørma (særlig hvis prøvingen tar på tiden)..

Enig! Legg planer helt utenom det vanlige, slå deg løs og gjør noe vanvittig gøy! Etter X antall forsøksrunder, bestemte vi oss for å ta "pause" i sommerferien og leve livet med sydentur, klatreferie og null fokus på avhold fra alkohol! Etter ei uke på stranda på Kreta med øl, vin og masse kos, et bryllup til tusen, og en sinnsyk klatreopplevelse i Lofoten, kom plutselig ikke tante rød som forventet og graviditeten var et faktum :)

Snuppa på 2 år er frisk, rask og pigg som bare det, til tross for at den første tida i mors liv var preget av mye tull og tøys (les alkohol).

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...