Gå til innhold

Hvor mye hcg ved CB ukesindikator?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet grensene for hcg ved de ulike ukene? Fikk gravid 2-3 og lurer på hvor mye hcg jeg ca har? Er vel 4+3 idag..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, skal til lege imorgen for å ta blodprøve.. Synes det er rart at jeg ikke finner info om hvor mye hcg som skal til for å utløse de ulike ukene på testen!!!

Skrevet

Jeg fikk 1-2 12 dpo.. tok blodprøve samme dag og den var på 24 :)

Skrevet

Dytter på denne, noen som vet.. Fikk som sagt gravid 2-3 for en uke siden. Tok hcg blodprøve dagen etterpå som var på 164.. To dager senere, på fredag, var hcg på 450. Tenker på å ta en ny digital denne uke, men hadde vært kjekt å vite hvor mye hcg som skal til før den slår ut på 3+. Kanskje noen har gjort erfaring her?

Skrevet

Jeg fikk også 2-3 gravid når tok en test på mandag, og etter mine beregninger er jeg 6+4 allerede..!! Skjønner egentlig ingenting, for det er ikke så lenge siden mensen, og trodde egentlig jeg skulle hatt el denne helga som var. Kan en blodprøve vise hvor langt jeg er på vei, eller kan "mensen" kvalifisere til tidlig ul?

Skrevet

Ser iallefall ikke noe slik info på clearblue sine internett sider.. ang hvor mye hcg som skal til for å vise de forskjellige nivåene. når skal du ta en ny test? tenkte jeg skulle ta i morgen.

Skrevet

Fant det etter å ha søkt lenge, men så var det å huske helt riktig da... Tror det var:

1-2 uker: over 30 hcg

2-3 uker: over 200 hgc

3 + uker: over 2000 hcg

Skrevet

Jeg fikk 3+ i dag, så det betyr vel at det stiger i alle fall..

Skrevet

Ja, det er bra. En blodprøve kan gi en indikasjon på hvor langt du er på vei i første tri. Men det beste er ul. Hadde jeg vært deg så hadde jeg bedt lege om henvisning siden du er usikker på forrige syklus..

Har tidlig ul på fredag så dropper den testen siden jeg glemte av å ta tisseprøve imorges.. Eller kanskje det ikke er så nøye med å ta på morgenurin når man snart er 6 uker på vei?

Skrevet

Fikk ikke legitime i dag da det var fullt. Skal ringe tilbake i morgen. Skal høre hva legen sier da.

Hadde vært kjekt ja å vite hvor langt jeg er på vei!

Skrevet

Tror forresten du fint kan ta en test nå, siden du er langt over ikm :)

Skrevet

Tok en på morgenurin idag, og fikk 3+. Så stiger hos meg også:) Vært hos lege?

Skrevet

Gratulerer, Indigo! Ja, jeg fikk en lege time i dag, å kvinne mennesket satt meg tilbake 3 uker.... Prøvde å forklare at det ville vært nærmest umulig å få positiv test samme helga som jeg skulle hatt eggløsning... Sukk, å ikke om hun vill sende meg til ul, enda så viktig det er å finne ut når en har blitt gravid... Mulig jeg bare får betale for en selv, så jeg finner ut av dette, for å vente i ca 14 uker til for å finne ut av dette kan jeg bare ikke vente!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...