Gå til innhold

Hvordan er formen?

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg nærmer meg sakte men sikkert 2. trimester (til torsdag). Formen er veldig bra og jeg lurer på om det er flere som er i god form. Var til UL i begynnelsen av uke 8 og da var alt i orden, hjerte slo etc. Siden formen er såpass god så blir jeg bekymret igjen... Er det flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143939036-hvordan-er-formen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Må nesten slenge meg med her ser jeg. kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver her! Er selv ca 6+2 og formen er veldig bra. Har ikke vært kvalm i det hele tatt (burde sikkert vært veldig glad for det), ellers også lite symptomer her. Voksende og ømme pupper, var sliten tidligere (føles ut til å ha gitt seg en del nå), og litt irritabel og hissig, men ikke veldig til humørsvingninger... det er liksom det hele... så blir også litt småbekymret over at jeg er i så utrolig god form i forhold til det man ofte hører om hos andre..

Jeg ble plutselig i bedre form i dag (9+4 uker) etter å ha vært ubeskrivelig kvalm de siste ukene og relativt kvalm fra første stund.

Jeg er også litt engstelig for den gode formen. Med førstemann var jeg kvalm lenge, slik at jeg kjente liv da kvalmen avtok, og med andremann var jeg kvalm til uke 15 og hadde dermed bare en liten uke hvor jeg hverken var kvalm eller kjente liv.

Så vi får se om dagen i dag er et unntak, eller om kvalmen virkelig har gått over så tidlig denne gangen. Jeg skal heldigvis på ul om 2 dager så krysser alt som krysses kan for at alt er bra.

Endret av Gullblomst

hadde en del symptomer i begynnelsen, som ømme bryst, ekstremt trøtt, forstoppelse, humørsvingninger, utflod osv, men for ca et par uker siden, begynte symptomene å avta veldig, og da ble jeg jo automatisk bekymret, har jo fortsatt noen symptomer som forstoppelse, utflod, humørsvingninger, og er trøtt til tider. har ikke vært noe kvalm dette svangerskapet. var på ul uke 7+4 (er 10+5 nå) og da så alt bra ut. skal tilbake på ul uke 12+1, og kjenner jeg gru/gleder meg litt til det, håper jo selvfølgelig alt ser bra ut da.

Endret av mamman_til_oliver

Formen min er også vanvittig bra.. Noe som bekymrer meg egentlig..

Har vært i fin form hele tiden, men litt kvalme når jeg ikke har spist regelmessig også har jeg vært trøtt som fy !

nå føler jeg egentlig ikke noe kvalme eller noe :(

Puppene er jo egentlig det eneste nå som innimellom er ømme og kjennes ut som melke spreng når jeg kommer ani dem..

SKulle gjerne ønskt å kjent litt flere " symptomer " ja..

er 11+5 i dag og var på ul i uke 7+3 der alt var bra..

Annonse

Jeg er 8+1 i dag og har vært morgen, middag og kveldskvalm i 10 dager. Noe jeg har slitt med i nesten 3 uker er trøtthet og mangel på energi, hvis ikke energien tar seg opp etterhvert vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg uttafor og deprimert selv om jeg er overlykkelig for at jeg er gravid. Har også veldig vonde bryster.

Veldig trist å høre Gullblomst, sender over en klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...