Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere,

Lurer på om dere som har brukt Synarel nesespray har noe peiling på om det er dumt at mesteparten av sprayen kjennes ut som at renner ned i halsen istedenfor å forbli i nesehulen???

Er ikke vant med å bruke nesespray. Bruker det aldri når jeg er forkjøla. Har brukt Synarel 2 ganger ila dagen i dag (forbereder livmorslimhinna til et inngrep). Gjør som det står på pakka. Holder hodet litt fremover først, og med en gang jeg har sprayet inn så løfter jeg hodet bakover.. Løfter jeg hodet for kjapt? Eller for mye bakover?

Er det noen som har fått instrukser fra legen sin om hvordan man får mest mulig til å forbli i nesehulen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sånn jeg husker Synarela var. Det renner endel ned i halsen og smaker ikke så godt til du blir vant med det.

Jeg holdt hodet litt bakover når jeg sprayet.

Skrevet

Neida, det er bare slik med nesespay. Motbydelig, men vanlig! :)

Det skal trekke inn i slimhinnene, og det gjør det nok også.

Skrevet

Takk Celcius73 og Ele!! Da fortsetter jeg på samme måte. Ser ikke helt for meg at jeg kommer til å bli vant med smaken da, hehe :P;)

Skrevet

Jeg ble aldri vant til det, grøss! :P

Skrevet

Ugh! Jeg savner den ikke! ;)

Skrevet

Faktisk setter jeg heller sprøyter! Hehe...

Skrevet

Enig Ele, jeg setter heller sprøyter jeg også :) Sitter med ettersmaken her nå. Skjønner godt at du ikke savner dette Celcius73 ;) I allefall 48 ganger igjen for meg nå fremover. Det blir vel for dumt å starte nedtellinga nå, så får vente litt med det :P

Skrevet

Tja, men slik holder vi jo på! Jeg har igjen 72 kapsler som skal oppi der i løpet av de neste 12 dagene!! *Teller ned*

Skrevet

Jeg misunner ikke prosessen dere går igjennom, men jeg håper dere får klaff på forsøkene deres, så dere får oppleve ønskebarnet :)

Skrevet

da har du lenger å telle totalt enn meg Ele, men jeg har det fordelt over flere dager :P masse lykke til!!!

takk Celcius73! lykke til frem til september ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...