Gå til innhold

Kjøpt TFK joggster twist sportsvogn fra Kiddies.de?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har kjøpt bare sportsvognen til Tfk joggster twist fra Kiddies?

Da tenker jeg siste modell. Fulgte det med adapter som man kan bruke på hardbagen?

Jeg sendte en mail for å sjekke dette, og fikk til svar at det vanligvis fulgte med sportsvognen, men jeg ble ikke helt klok på om jeg bør bestille adapteret i tillegg :P

Så tenkte å sjekke her, før jeg sender ett nytt dumt spørsmål ;)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Vi har bestilt Tfk joggster twist. vi bestilte en pakke med både vogn og bagen. (http://www.kiddies24.de/shop/en/Brand-Stores/TFK-Trends-for-Kids/Joggster-Twist:::1038_20358_32695.html)

"Joggster Twist with carry cot". Jeg regner jo med alt er med i den pakken. Vi har ikke fått vognen enda, så kan ikke 100% svare på at en adapter er med.

Regner med at du får med adapter når du bestiller hele pakken :) Vi skal bare ha sportsdelen, da vi har hardbag som vi helst vil bruke igjen.

Men det hadde vært fint med en tilbakemelding når du får vognen.

Takk :)

• 1 måned senere...

Hei! Jeg har kjøpt denne vognen fra kiddies24. Bestilte kun sportsvogn og fikk med adaptere til bag :) Veldig fornøyd med servicen. En bekjent fikk et lite problem med sin, og det rettet de opp ved å sende ny del uten diskusjoner! :) Anbefales!!!

Annonse

Vil tro da adapterne følger med bagen og ikke sportsvognen, sånn er det ihvertfall med andre vogner.

Jeg spurte spesifikt om akkurat dette i en mail til kiddies. Mulig de misforstod meg. Men, heldigvis slipper jeg jo å bestille nye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...