Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Sovet såå godt i natt. Våknet at jeg lå på magen, og tror jeg hadde ligget sånn en god stund også! Kanskje et dumt spm men, Lurte igrunn på om det er vel ikke "farlig" å ligge på magen så sent i svangerskapet. Er i uke 36. Har en veeldig liten mage, men magen ligger vel ikke i klem eller?
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Nei, det er ikke farlig, men kan være ubehagelig.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Ekspertsvar S: Er det farlig å ligge på magen når man er gravid? Siri svarer: Hei! Det skal ikke være det i utgangspunktet, det vil ubehagelig for deg før det er skadelig for babyen. Om du sover best på magen kan du begynne med en liten pute på den ene siden for å få støtte, så presset ikke blir så stort på selve magen ettervhert. Riktig lykke til videre! Vennlig hilsen jordmor Siri
Gjest Prinsesse x 2 Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Takk for svar:) regner med jeg hadde snudd meg i søvne om jeg synes det hadde vært vondt. da trenger jeg iallfall ikke bekymre meg for om det skulle skje igjen, Hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå