Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk en bitteliten blødning i går kveld....Med litt menssmerter....Ble henvist til ul i dag og der var det ikkeno liv :(((( De sa at noe hadde gått galt sånn ca i uke 8....Så nå må jeg ta piller for å få ut det som er inni der :( Noen som har gjort det før??? Huff, dette var ikke gøy....Skulle passert 12 uker på torsdag og trodde jo såklart nå at alt hadde gått bra....Menmen....Sånn er livet!! Håper jeg kan komme tilbake med en vårspire i magen....lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938971-jeg-m%C3%A5-forlate-dere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, Nemo_ det var veldig trist å lese :(

Da har du hatt en MA og det har dessverre jeg også erfaring med. Cytotecpillene skal få livmoren til å trekke seg sammen slik at det som er inni der kommer ut. Du må forvente større blødninger (mer enn normal mensblødning), og det som kommer ut vil være litt klumpete. Etter at du har tatt pillene, kan du godt ligge stille et par timer etterpå, og så bør du opp og gå. Her står det ulike ting på nettet, men da jeg var på Ullevål sist, så rådet de meg til å ligge ned først og så bevege meg (jeg fikk piller som skulle stikkes opp i skjeden - ikke piller som skal legges under tunga). Du får med deg smertestillende også for noen kan få litt smerter. Jeg har imidlertid ikke hatt noe vondt noen av gangene, men har derimot ikke hatt så god effekt av cytotecpillene og har hatt utskrapning to ganger fordi alt ikke kom ut. Hold ut dette fæle som skjer nå og prøv igjen, Nemo_!

Huff, föler virkelig med deg. akkurat det samme var jeg gjennom selv på sluttn av april (10+5). Det er ikke noe trivelig nei. Jeg tok den pillekuren hjemme, men blödde ikke noe särlig, kun ved do Besök. Tok de på en onsdag, siste rest kom på lördag, men hadde ikke så vondt. Håper det går bra med deg, og bedre lykke neste gang :-) trösteklem

så trist å høre.. dette var samme som skjedde med meg før jul, blødde først i uke 12, men på ul så de at fosteret sluttet å vokse allerede i uke 7. Med meg kom det ut av seg selv, men pga rester fikk jeg også de pillene. Det fungerte ikke, så da ble det utskrapning, noe som var fort gjort.

Dette er kjipe greier, men det blir bedre. Mange velger jo å bli gravide igjen med en gang, og som regel går det da bra :)

Lykke til, dette går nok helt fint, og snart er du nok tilbake her inne igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...