Gå til innhold

Hvor gamle var dere da dere kjøpte deres første hus/leilighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor var det? Er utrolig glad for at vi kjøpte vår første leilighet for en del år siden, boligmarkedet blir jo bare tøffere og tøffere....

Skrevet

22, leilighet i Oslo.

25, rekkehus i Oslo.

Bor i rekkehuset enda, og er 28. Det har vel steget nærmere en mill i verdi siden vi kjøpte det... Kan vel ikke fortsette å stige på denne måten?

Skrevet

19, første leilighet.

21, huseier , samboer 29. Veldig glad for at vi gjorde det når jeg ser både priser og hvor vanskelig det er for unge kjøpere å komme til!

Skrevet

Var 22år, enebolig. Utenfor en middelstor by på sørlandet.

veldig glad for at vi kjøpte da, for vi hadde ikke kommet så lett inn på markedet idag.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

21 år på Lambertseter

Skrevet

21 år. Kjøpte leilighet. Kjøpte hus da jeg ble 27, sammen med mannen.

Skrevet

Bygget hus da jeg var 18. Ble skilt og vi solgte, og har nå bygget på nytt 10 år etter med ny samboer :)

Gjest peacock
Skrevet (endret)

Samboer kjøpte leilighet i Oslo når vi hadde vært sammen et halvt år når markedet var på bunn. Han var da 34 og 25. Er steget mye siden da, gikk en slik leilighet for 1 mill mere enn vi ga for den her om dagen!

Glad for at jeg får tatt ferdig utdanningen min før jeg skal ta opp masse boliglån! Da har jeg råd til å studere, og tjener bedre etterpå, slik at vi kan kjøpe et hus i byen :-)

Endret av peacock
Skrevet

Jeg er 28 år, og laangt unna å klare å kjøpe noe enda. Må fortsatt spare ett par hundre tusen i egenkapital. Synd boligmarkedet har blitt som det er blitt, er ikke enkelt når man må spare alt selv fra scratch og ikke har noen som kan hjelpe. Men, håper jeg blir boligeier engang jeg også ;)

Skrevet (endret)

1 mnd før jeg ble 21, enebolig med stor hage, parkeringsplass til opptil 18 biler eller noe og på en usjenert plass på sørlandet ^^,

100 % belånt, 0 i egenkapital og nada foreldre som kausjonister.

Endret av Westroze og tulla♥©
Skrevet

23 år og kjøpte enebolig i strømstad

Skrevet

20 år, kjøpte leilihget. Kjøpte hus med mannen når jeg var 28. Oslo. Har hatt huset i 7 1/2 år.

Gjest sandyBay1
Skrevet

23 år og kjøpte hus i Sarp.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

18, enebolig i en by på østlandet

Skrevet

Da jeg var 18-20 år hadde jeg ikke en eneste tanke på å kjøpe bolig.

Jeg var 27 år da foreldrene mine tok opp lån så jeg fikk kjøpt en bolig. Jeg betaler selvsagt lånet. Nå er jeg 29 år og sparer egenkapital som bare det samtidig som samboeren utdanner seg til ingeniør. Så når jeg er 32 år håper jeg å kunne kjøpe et hus helt selv! :)

Skrevet

Jeg og mannen kjøpte huset når jeg var 19 år, og det er jeg glad for!

Boligmarkedet i dag er tøft!

Skrevet

19 år kjøpte leilighet.

20 år når vi kjøpte hus.

mannen kjøpte begge med meg.

Skrevet

Jeg var 19 da vi kjøpte leiligheten - og 21 da vi kjøpte enebolig (er 22 nå). Hadde aldri hatt råd til hus, uansett, hvis det ikke hadde vært for privat lån og arv.

Skrevet

Kjøpte enebolig da jeg var 28. Da hadde jeg og mannen spart i noen år og hadde 800 tusen i ek. Så nå har vi et ganske lite lån. Vi har heller ikke studiegjeld for det betalte vi inn med en gang eksamen var bestått:)

Skrevet

Dette er forresten i et lite tettsted, rett utenfor en mellomstor by på vestlandet.

Skrevet

Jeg var 23 og samboern 26. KJøpte stor enebolig utenfor lillehammer. ingen egenkapital og ingen kausjonister. har hatt huset nå i 5,5 år. har tenkt til å bli her en stund. huset har blitt pusset opp en del og har steget med ca 1/2 mill i verdi. ( ikke mer pga beliggenheten)..

Skrevet

Kjøpte leilighet i Oslo for et år siden - da var jeg 19:)

Skrevet

23: Leilighet

25: Tomannsbolig

30: Bygde enebolig

Gjest mammatil3smågull
Skrevet

Var 18 da jeg kjøpte første leilighet i Tromsø

Da jeg var 21 kjøpte jeg og sambo en større da jeg ble gravid- også i Tromsø

Nå er jeg 23 og vi har kjøpt hus i Kristiansand og skal flytte til sommeren.

Skrevet

22 år, leilighet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...