StineMor_2007_ Skrevet 22. mai 2012 #1 Del Skrevet 22. mai 2012 Syntes ukene har gått så fort siden jeg fant ut jeg var gravid, da jeg fant det ut var jeg 5 uker. Bare en uke igjenn så er jeg 12 I dag har meg og mannen bestemt oss for å fortelle den kommede storesøsteren dette, hu har mast masse i det siste om jeg har baby i magen så tror hu skjønner det.. Her på lørdagen var hu med farmoren på senter og hu hadde dratt farmoren med inn på sparkjøp og rett bort i baby avdelingen og plukket ut masse pbaby klær og sagt. den skal babyen ha og den og den hehe.. Hu var til og med villig til å gi bort den aller beste vennen sin ( sutteklut kanin) til babyen sa hu. Jenten min er 4,5 år gammel.. I går på vei hjem fra barnehagen spurte hu meg, mamma har du fått baby i magen din i dag? hehe så tror det er på tide hu får vite noe no.. Tror di små er litt smartere en vi tror ja, for vi har ikke nevnt noe om graviditeten forran henne, men hu koser med magen min og tror hu ser at magen min er blit større oxo. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938938-11-uker/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
monca*84*j12 Skrevet 22. mai 2012 #2 Del Skrevet 22. mai 2012 Hurra.. Jeg er 11+1 i dag. Vi er faktisk inne i den 12 uken!! Hurra... Jeg også syntes det har gått ganske fort, men gleder meg villt til og passere 12 ukern.. Skal bli mentalt godt! Lykke til med å fortelle store søster det da! Her vet nesten alle det.. hehe.. Inmari dårlig på å holde det for meg selv. Er bare så glad, og vil dele med alle! heheh... Skal du ta ul nå rundt uke 12/13? Jeg tenkte jeg sku det, for sjelefredens skyld. Selv om jeg fikk konstantert liv i 9+2.. Har ventet i over 4år på dette mirakelet, og dermed er jeg kanskje hakket mer kokko?! hehe Lykke masse til! klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938938-11-uker/#findComment-144253772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
StineMor_2007_ Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2012 Hurra.. Jeg er 11+1 i dag. Vi er faktisk inne i den 12 uken!! Hurra... Jeg også syntes det har gått ganske fort, men gleder meg villt til og passere 12 ukern.. Skal bli mentalt godt! Lykke til med å fortelle store søster det da! Her vet nesten alle det.. hehe.. Inmari dårlig på å holde det for meg selv. Er bare så glad, og vil dele med alle! heheh... Skal du ta ul nå rundt uke 12/13? Jeg tenkte jeg sku det, for sjelefredens skyld. Selv om jeg fikk konstantert liv i 9+2.. Har ventet i over 4år på dette mirakelet, og dermed er jeg kanskje hakket mer kokko?! hehe Lykke masse til! klem Jeg har bare lyst å hyle det ut å si det til alle jeg oxo, men mannen min mener vi skal vente litt med å si det til så mange. Kun nærmeste familie som vet og jobben min.. Jeg var på ul når jeg var 10 uker så jeg drøyer nok med å gå til ordinære 10.juli no fikk bekreftet at alt så helt strålende ut så da får jeg bare vente Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938938-11-uker/#findComment-144253963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå