Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var man ferdig med ultralyden :)

Inne der var det en som sprellet og sto til :)

Ble bare satt som 50/50 sjanse at det var en gutt.

Så en liten utstikker men ikke noe annet, så kan godt hende at det var en finger eller navlestrengen som var der :)

Time will show :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

så kos :) hvordan vart terminen da? nedtelling til vi skal om 2 uka:)

Endret av romheg♥ mammas skatt♥
Skrevet

Ble flytta fra 16 okt til 19 okt, så er 19+0 nå :)

Gjest Nina10
Skrevet

å var ikke det herlig?:) Syns det er noe av det beste jeg har opplevd altså:)

Skrevet

Drit nervøs rett før da, for hadde satt hode til det verste men med en gang jordmoren setter den på magen og DER var det en baby og hjerte banket :)

Tårene bare trillet både med meg og samboeren :) Beste øyeblikket noen sinne :)

Gjest Nina10
Skrevet

ja ikke sant:D Akkuratt sånn det var hos oss og.. de var forsinka så rakk og grue meg en time:S ååå.. bare gleder meg til 3D:) Så morro altså:)

Skrevet

Vi var heldigvis første for dagen så satt bare å ventet 5 min for vi kom 5 før timen :P

Vurderer å ta 3D vi å men kan ikke garantere at men får se kjønnet da heller. Og det er bare derfor vi vil ta den så vi er på vurdering siden der :)

Skrevet

Vi var heldigvis første for dagen så satt bare å ventet 5 min for vi kom 5 før timen :P

Vurderer å ta 3D vi å men kan ikke garantere at men får se kjønnet da heller. Og det er bare derfor vi vil ta den så vi er på vurdering siden der :)

anbefaler sundalen vist du skal ta 3d. ålesund bruker de ikke tid på at det skal bli bra bilder og har egentlig ikke så mange fine bilder fra sønnen vår.. på sundalen vart du beordra opp å gå trapper og drikke. og holdt på i 1,5 time. så de jeg kjenner var kjempefornøyd:)
Skrevet

anbefaler sundalen vist du skal ta 3d. ålesund bruker de ikke tid på at det skal bli bra bilder og har egentlig ikke så mange fine bilder fra sønnen vår.. på sundalen vart du beordra opp å gå trapper og drikke. og holdt på i 1,5 time. så de jeg kjenner var kjempefornøyd:)

Hadde tenkt til å dra til sunndal'n da ja, har budd der i 4 år så tar besøk saker mens man er der å :)

Hvorfor ble du beordret å gå i trapper og drikke??

Skrevet

Hadde tenkt til å dra til sunndal'n da ja, har budd der i 4 år så tar besøk saker mens man er der å :)

var søskenbarne mitt som var der. barne låg slik til at det var vanskelig å få bilde. så da gjorde de alt for å få fine bilder. de likte seg kjempegodt der. god sørvice :)
Skrevet

var søskenbarne mitt som var der. barne låg slik til at det var vanskelig å få bilde. så da gjorde de alt for å få fine bilder. de likte seg kjempegodt der. god sørvice :)

Ja det er vel ekteparet Dr.Sass som holder på med dette der. har hørt mye bra om de, innom andre ting og :)

Jeg får videresende dette til samboen å slik at han blir mer ivrig om det å :P

Skrevet

Ferdig her og... Her ble det jente. Hun lå kronglete til, så jm sleit med å få til det hun skulle... Måtte til slutt ha en jordmor til, etter å ha gått meg en tur og hoppet litt:-) Men alt så fint ut... Enete var at jeg ble satt tilbake 5 dager, og det synes jeg ikke noe om, siden jeg har stålkontroll på når befruktningen skjedde.... Skal ta det opp med jm neste gang, for er litt viktig mtp om man går lenge over... Enn så lenge forholder jeg meg til menstermin:-)

Skrevet

Veit ikke helt hva jeg skal gå etter, inne her så får jeg den 14 okt, hos jordmoren på helsestasjonen fikk jeg 16 okt og etter ordinær ultralyd så ble det 19 okt.

Vært litt artig å fått ungen på 19 okt for jeg er født den 19 mars og samboen den 19 mai :P

Skrevet

Veit ikke helt hva jeg skal gå etter, inne her så får jeg den 14 okt, hos jordmoren på helsestasjonen fikk jeg 16 okt og etter ordinær ultralyd så ble det 19 okt.

Vært litt artig å fått ungen på 19 okt for jeg er født den 19 mars og samboen den 19 mai :P

arti me sa datoan :) regna sjøl me å bli satt tilbake 2-4 daga. vart satt tilbake 4 daga sist også lell om vi hadde tatt sprøyte for å få eggløsning i løpet av 48 tima. men sa egga skal nå godjer se litt før dem festa se :)
Skrevet

Ja det er noe rart med det :)

Gjest Shanti ♥
Skrevet

Gratulerer med vel overstått UL med gode nyheter! Og en liten sjenert krabat som foreløpig holder hemmelig om den er gutt eller jente :) Er jo litt morro med spenninga også!

Skjønner den med å bli korrigert, men 5 dager er ikke så mye i en sånn sammenheng. Jeg ble også korrigert med 2 dager. Selv om man er skråsikker på befruktningen, vokser de jo litt forskjellig når man kommer så langt som uke 18-20. Hvis jeg var sikker på befruktningsdato ville jeg vel insistert kraftig ved evt overtid, regner med de lytter til det :)

Skrevet

Det er det, men litt greit å vite hva man skal kjøpe inn :)

Er veldig sikker med befruktnings datoen men det er vel litt hvordan men regner det ut, de har vel forskjellige måter å skrive det på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...