Mamma&skatt Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 syns det er på tide med en ordentlig jubeltråd igjen, det gjør så godt innvendig jeg jubler for at permisjonen starter på fredag, at det er sol og masse liv i magen håper det ikke er for lenge igjen til mini melder sin ankomst, gleder meg så mye til å treffe han
Mamma til gullgutt Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Jaaa - så deilig med litt jubel nå på slutten! Min permisjon starter også på fredag - kan nesten ikke tro det! Fantastisk vær ute, og jeg har en balkong som får et siste malingstrøk og store og små krukker med blomster og urter som står klare til å pryde uteplassen når den er ferdig. Håper jeg får tid til å nyte den litt med stor mage, så har jeg hele sommeren til å kose meg der sammen med lille og storebror Ha en deilig tirsdag!
toband Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 er 37 fullgåtte uker i dag!! Permisjonen starter torsdag og sola skinner!! Alt står klart til den lille kommer og jeg er så spent!! Masse liv i magen og masse rabarbra i hagen som straks blir til deilig marmelade.......
Bamsemams74 Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Jeg vil også være med å juble, selv om jeg bare har 32 uker bak meg:) Jeg vil juble for mine gode venner og den snille familien min som passer på meg, og som er så gode og vennlige med meg som de bare kan:) Og spesielt for den søte samboeren min som breier på meg om natta og gir meg gode klemmer. Tenk at det går an å ha det så godt:) Og så vil jeg være med å juble for det fantastiske sommerværet! Fortsatt god ruging damer!
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 Jeg jubler for at jeg fortsatt er gravid. Nå har vi gått 3 dager lenger enn med nr 1 og kan i dag skrive 33 fullgåtte uker! Hurra
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Jeei! er med på denne! Herlige været og fine brune beibi magen. Jubler for at lillingen har lagt seg med hodet ned og vokser som den skal. så kan føttene sparke meg i ribbeina så mye de vil. Tre uker igjen til termin, og gleder meg til å treffe prinsessen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå