Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er i uke 34, og jeg synes det er så vondt å puste. Føler at jeg blir kvalt (nesten) hele tiden. Er ikke så høy, så magen krasjer med puppene og tipper at lungene ikke får den plassen de trenger. Er det noen som har noen råd? Noen gode sitte/sovestillinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hang in there - det er mitt eneste råd. Min mage har ENDELIG sunket litt, så det er blitt lettere å puste. Og så må jeg heller løpe på do og tisse hundretusen ganger i stedet ;)

Vi er snart i mål!

Skrevet

slit også me å puste, men er bare i uke 29 men me to da, men at eg sliter så mye me å puste har også me at eg har veldi lav blodprosent og fri for jern. Men enkelte daga føles det osm eg skal kveles, å jo værre eg slit me pusten jo værre blir den, er jo nesten som eg hyper ventilere :(

Skrevet

Jeg synes det hjelper veldig å strekke ryggen ut, passe på at jeg ikke lar kroppen synke sammen. Ellers er jeg bevisst å puste både med bryst og mage for å unngå spenninger i kroppen. Det skal sies at jeg er 31+6, så det kan nok bli verre etterhvert, men hittil har jeg verken problem med pust eller sure oppstøt. "bank i bordet"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...