Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 21+2, og lurer på når melka kommer :)

Ikke at jeg trenger deg ennå, men bare ren nysgjerrighet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det varier veldig fra kvinne til kvinne (og fra svangerskap fra svangerskap). Selv har jeg aldri fått noe melk før babyen er født, jeg.

Skrevet

Fikk råmelk i uke 27 ca sist mener jeg å huske.. Plutselig lakk dem;p

Skrevet

Det varierer veldig. Selv fikk jeg ikke melk før babyen ble født.

Skrevet

Min mor som tidligere jobbet på føden, pleide si at normalen er å få melk tre-fem dager etter fødsel.

Flergangafødende får ofte melk litt tidligere, men det som gjerne lekker fra puppene før fødsel, er noe annet enn melk, noen får det g andre ikke.

Og så har du de som lekker så mye at de må bruke ammeinnlegg og oppsamlere allerede i uke 25 og sånn.

Så alt er vel egentlig normalt:p

Selv har jeg ikke fått melk før etter fødsel, første gang tok det noen dager, andre gang var det i gang ila det første døgnet.

Jeg kan huske at min mor fremdeles kunne få melkespreng kanskje ti år etter at hun sluttet å amme meg, bare hun hørte små babyer gråte. Så tilogmed det går an :P

Skrevet

Jeg har litt veske som kommer ut av puppene, noe som er helt blankt og noe som er melke lignende.. Jeg er 17 + 3 idag.. Men merket ingenting før ei venninne fortalte at man skal klemme på hele brystet.. Da kom det etter hvert..

Skrevet

Man "skal" ikke klemme på hele brystet. Det er ikke noe poeng å klemme denne "melken" ut.

Hos meg kom det ikke noe melk før barnet var født. Nå er jeg i uke 38 med andremann, og ingen melk enda.

Skrevet

Jeg har akkuart hatt mitt første møte med denne såkalte råmelka, og jeg er 25+1 i dag. :-)

Skrevet

Jeg har akkuart hatt mitt første møte med denne såkalte råmelka, og jeg er 25+1 i dag. :-)

Bare sånn at du merker litt, eller bør man ha klart ammeinnlegg? :)

Skrevet

Nok til at det blir merker på klær og sengetøy, men ikke så mye at jeg har kjøpt ammeinnlegg. Jeg legger bare en sånn liten bomullspad i BH'n min, og det holder det. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...