Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #1 Skrevet 22. mai 2012 Hei! Ex'en og jeg har nylig endt forlovelsen og forholdet.. Hva gjør jeg med ringen? Hva er vanlig? Smelter den om? Selger? Leverer tilbake? Beholder?
Himmel og hav Skrevet 22. mai 2012 #2 Skrevet 22. mai 2012 Du leverer den tilbake, og han leverer sin til deg.
Kanutten83 Skrevet 22. mai 2012 #3 Skrevet 22. mai 2012 Mannen min og eksen hans beholdt ringene. Ikke fordi ringen betyr noe for ham, han har bare ikke sett noe behov for å gjøre noe med den. Ikke vet han hvor den er heller Men det gjør jeg
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. mai 2012 #4 Skrevet 22. mai 2012 Jeg tok begge. Skulle egentlig smelte de om å gi et smykke til vårt felles barn (uten å nødvendigvis fortelle hvor det kom fra) men det endte med at jeg kasta de
Lille- MO Skrevet 22. mai 2012 #5 Skrevet 22. mai 2012 venninna mi har også brutt forlovelsen. og hun kom hit med ringen, for hun ville ikke se den på en stund. men hun har sagt at planen er at datteren dems skal få den når hun blir større. så kan hun gjøre hva hun vil med den da. jeg fikk gifteringen til faren min når jeg var konfirmert og jeg bruker den på langefingeren. det er en pen ring, så ville aldri kastet den. tenker ikke på at det er gifteringen hans.. ser ut som en vanlig gullring
Gjest yrild Skrevet 22. mai 2012 #6 Skrevet 22. mai 2012 Jeg beholdt min, men vet ikke hvor den er ;-) Eksen har jo blitt litt av en kjendis så kanskje jeg må lete etter ringen om en ti års tid fordi den er verdt en formue ;-)
rosita29 Skrevet 22. mai 2012 #7 Skrevet 22. mai 2012 Jeg kastet min i glomma etter en stund. Mest fordi jeg hadde hørt at man ikke lommer videre når den ligger i smykkeskrinet... Og jaggu funka det ikke haha, jeg er litt overtroisk...
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #9 Skrevet 22. mai 2012 Hehe takk for tips! Jeg får bare ha den i smykkeboksen enn så lenge. Kanskje smelte den om til noe annet eventuelt HI
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #11 Skrevet 22. mai 2012 Mannen min og eksen hans beholdt ringene. Ikke fordi ringen betyr noe for ham, han har bare ikke sett noe behov for å gjøre noe med den. Ikke vet han hvor den er heller Men det gjør jeg Do tell!!
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #12 Skrevet 22. mai 2012 Jeg tok begge. Skulle egentlig smelte de om å gi et smykke til vårt felles barn (uten å nødvendigvis fortelle hvor det kom fra) men det endte med at jeg kasta de Sorry, men har du seriøst kasta GULL???
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #13 Skrevet 22. mai 2012 La gifteringen igjen da jeg flyttet ut og aner ikke hva eksen har gjort med den.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #14 Skrevet 22. mai 2012 Beholdt min ring, og han beholdt sin. Eneste dumme er at navnet hans står gravert i min, ellers hadde jeg solgt den. Nå ligger den og støver ned i smykkeskrinet.
Drammensjente Skrevet 22. mai 2012 #15 Skrevet 22. mai 2012 Beholdt min ring, og han beholdt sin. Eneste dumme er at navnet hans står gravert i min, ellers hadde jeg solgt den. Nå ligger den og støver ned i smykkeskrinet. Ikke noe problem å selge den selv med inngravert navn. De om kjøper gull sliper det bort.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #16 Skrevet 22. mai 2012 Jeg var forlovet for 18 år siden, og det ble brudd. Han rotet bort sin på et utested, men jeg har fortsatt min. Vi har barn sammen. Jeg sparer bare på den, så får jeg se hva jeg til slutt velger å gjøre med den. En bred ring, med mye gull. Og slikt kaster man bare ikke.
Anonym bruker Skrevet 22. mai 2012 #17 Skrevet 22. mai 2012 Men kan jeg fortsatt selge til gullvekten eller lignende når den har diamant på seg? HI
Drammensjente Skrevet 22. mai 2012 #18 Skrevet 22. mai 2012 Ja, de tar ut diamanten. Gjorde i hvertfall det hos meg, men jeg sendte den ikke i posten da.... Jeg møtte opp selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå