Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kan dere ta en titt på en fortvilet sjel?

Jeg fant ut i går at jeg er gravid med nr.4 og er helt rådvill! Fra før har jeg gutt på snart 6, jente på 3 og jente på 1 år (sistnevnte ble født i april i fjor) og det var virkelig ikke meningen at vi skulle bli gravid igjen, i hvert fall ikke så kort tid etter forrige fødsel. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, men tror jeg kommer til å beholde barnet.Jeg sliter i tillegg med å finne jobb og nå som studiene mine straks er over trenger jeg en jobb fortløpende.

Lurer på om situasjonen vår kommer til å bli bedre med tanke på denne graviditeten, økonomien osv? Samt kjønnet på barnet, når det blir født og om det har det bra i magen?

Jeg født 201288

Termin 26.01.2013

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938844-dossa-bellasnella-mfl/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!! Den eneste som kan avgjøre dette for deg er dere som foreldre til dette barnet. Det er ikke alltid livet tar akkurat den retningen vi selv hadde sett for oss, men så blir det som regel riktig allikevel. Et barn er jo en velsignelse uansett, men det dere må kanskje snu dere om å se etter andre løsninger en hva dere hadde tenkt. Jeg føler vel egentlig at du har bestemt deg for å beholde og at det ordner seg. Vær litt rask nå så ordner det seg med jobb! Går inn en herlig gutt! :)

Takk for svar :)

Du har helt rett i at det er vi som må ta dette valget, men det er så innmarri vanskelig når følelsene svinger slik. Har nok bestemt meg for å beholde, men er så usikker ift økonomi, huset, bilen, forholdet og ikke minst barna mine. Har søkt masse jobber nå og håper så inderlig at det er min tur snart, føler jeg møter så mye motgang at jeg snart ikke vet hverken opp eller ned og redd dette svangerskapet kan sende meg inn i en dyp depresjon. Livet er ikke alltid lett, men jeg håper det snart ordner seg for oss.

Kjære deg!! Den eneste som kan avgjøre dette for deg er dere som foreldre til dette barnet. Det er ikke alltid livet tar akkurat den retningen vi selv hadde sett for oss, men så blir det som regel riktig allikevel. Et barn er jo en velsignelse uansett, men det dere må kanskje snu dere om å se etter andre løsninger en hva dere hadde tenkt. Jeg føler vel egentlig at du har bestemt deg for å beholde og at det ordner seg. Vær litt rask nå så ordner det seg med jobb! Går inn en herlig gutt! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...