all i want is u Skrevet 21. mai 2012 #1 Del Skrevet 21. mai 2012 Var til ultralyd i dag og fikk vite at legen som utførte et inngrep i livmora mi i januar gjorde feil... Resultat: Vi har siden januar kastet bort mange tusen kroner på hormonbehandlinger og også kastet bort 4 måneder med prøving. Nå vil vi ikke kunne fortsette å prøve før juli/august pga at inngrepet må gjøres på nytt... Jeg er ikke sint på legen. Det er helt greit at folk gjør feil, men det er likevel veldig frustrerende. Mitt håp er nå at når inngrepet denne gangen gjøres korrekt, så vil alt løsne og jeg vil få termin i mai 2013... *drømmedrømme* Griner, samtidig som jeg ler fordi det er jo egentlig ingenting å grine for. Jeg er frisk. Han er frisk. Og vi VIL sikkert en eller annen gang få det vi ønsker oss aller mest. Bare noen i det minste kunne gitt meg tålmodighet.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938840-n%C3%A5r-legen-gj%C3%B8r-feil/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle *ønsker seg..* Skrevet 21. mai 2012 #2 Del Skrevet 21. mai 2012 Føler så inderlig med deg! Her sliter jeg med å få ut egg grunnet lav amh, har nå hatt 7 forsøk uten å få egguttak Det verste er at de gangene kroppen min "gjør ting riktig" har klinikken ødelagt alt. 3 av gangene kunne jeg fått uttak med flotte egg, men de har bomma på eggeløsningen, valgt å ta aih i stedet o.l.... Toppa seg om onsdagen da jeg skulle inn på blodprøve, og de hadde tatt tidlig fri grunnet at det var 16 mai -flott når man reiser 80km hver vei... Da ble det ikke forsøk denne måneden (holder på i naturlig syklus nå), og vi får ikke forsøkt igjen før august/september. GRRRR...... Det er viktig at vi beholder håpet og drømmene, tro kan flytte fjell! Husk at du ikke er alene i situasjonen, og at vi er en stor gjeng som sender hverandre positive tanker her inne. LYKKE TIL! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938840-n%C3%A5r-legen-gj%C3%B8r-feil/#findComment-144252901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
all i want is u Skrevet 22. mai 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 22. mai 2012 Uffda. Det der hørtes forferdelig kjipt ut Fru Fomle! Så irriterende.. å bomme på eggløsning 3 ganger var vel litt i meste laget. Skulle tro de hadde lært av det den første gangen. Definitivt grunn til å klage synes nå jeg da. I allefall når det toppet seg med den blodprøven! Takk så masse for svar! Det er godt å vite at det finnes andre, samtidig som jeg jo ikke ønsker at noen skal måtte slite med å bli gravid. Håpet og drømmene skal beholdes. Mister nok troa da inni mellom når tante rød dukker opp, men skal grave den frem igjen hver eneste gang! Masse lykke til til deg også!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143938840-n%C3%A5r-legen-gj%C3%B8r-feil/#findComment-144253375 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå