Gå til innhold

Hvor ofte kjenner dere liv i magen jenter?

Anbefalte innlegg

Synes nemlig lillingen romstrerer fælt nedi magen her hos meg. Veldig koselig det altså, men trodde bare ikke det var så vanlig med så mye liv så tidlig. Er 20 uker på vei. :) Kjenner masse bevegelser flere ganger om dagen, hver dag nå. Herlig følelse da! :)

Er førstegangs også forresten... :)

Endret av -ia-

Fortsetter under...

Annonse

2.gangs og kjenner liv hver dag. har gjort det i et par uker nå. kjente utrolig tidlig liv denne gangen. er 17+1. somme dager er h*n mye livligere enn ellers.også har jeg sett at magen har vært skeiv :) somme ganger kiler det i magen :)

Har kjent liv siden jeg var uke 16-17 jeg... Og gubben fikk seg et "spark" da han la ansiktet på magen min i uke 18-19... :-P

Nå er jeg uke 27 og har en aktiv krabat i magen for å si det slik... :-D

Annonse

3gansgs gravid, andre gangs fødende..

Er i uke 25 nå og kjenner liv fra morgen til kveld.. :)

Hun er rolig innimellom, men aldri mer enn en time av gangen :P

Hun romsterer FÆLT inni der, opp, ned, til høyre og til venstre...

Jeg har også morkaken forran og det tok sin tid før jeg kjente det orntelig, men nå.. skal ikke klage, men er nesten.. NESTEN litt FOR mye til tider :P

Men som sagt, skal ikke klage, da vet jeg vertfall at hun er i live og har det greit inni der, bortsett i fra at det sikkert er litt trangt :P hehe

jeg er 19 uker på vei og kjenner ingening enda.Er fjerdegangs her.Kjenner ingenting,absolutt ingenting,men det er et hjerte som slår der inne da,selv om jeg ikke kjenner noenting.

Er litt skuffende å gå og vente i flere uker i håp om å kjenne noe spark,men må nok smøre meg med mere tålmodighet :) Heldig dere som kjenner spark :)

Er 16+2 og har kjent liv nesten hver dag i halvannen uke nå. Mest på kvelden når jeg har lagt meg ned på sofa/seng og ligger på ryggen. I går var jeg sikker på at lille nurket dulta borti hånda mi, men synes jo det er veldig tidlig (er førstegangs) så tror kanskje det bare var ønsketenkning.

Har kjent lillegull to ganger nå:-) er 15+4 ifølge menstermin, var på ul på mandag og jordmor sa jeg var 16 uker. Har morkaka foran så trodde ikke jeg skulle kjenne noe på lenge, men kjenner lillegull på kanten utafor morkaka:-)

Jeg er 15+3 annengangs og kjenner bittesmå dult 1-3 ganger om dagen :)

åhh det vil jeg også kjenne ;) Er førstegangs og 15+2 dag. Venter i spenning hver dag nå, men vet jo at det er tidlig.

Er også førstegangs. Kjente det for første gang innvendig 17+4.

Endret av Lisse_01

Jeg er 15+3 annengangs og kjenner bittesmå dult 1-3 ganger om dagen :)

åhh det vil jeg også kjenne ;) Er førstegangs og 15+2 dag. Venter i spenning hver dag nå, men vet jo at det er tidlig.

Er også førstegangs. Kjente det for første gang innvendig 17+4.

Det er så lenge å vente ;) hehe men det er ikke noe annet å gjøre. Får bare smøre meg med tolmodighet. Ukene går fortere nå enn de gjorde frem til uke 12 :)

Kjenner masse liv. Er 21+3. Når jeg kjenner spark roper jeg på kjæresten min, som ennå ikke har kjent noe.

Men da sluttet lillegutt å sparke. Irriterende altså :)

Flere som har det sånn?

Jenta mi på 5 har spurt x antall ganger om å få kjenne sparkene fra magen min, men det har ikke vert mulig før nå siste uka..

Men nå som man endelig kan kjenne det utenpå hos meg også så er det ikke alltid like lett..

hver gang jeg kjenner henne så roper jeg på jenta mi, men da hun legger handa si på magen min så blir det bom stille inni der! :P hehe

Mon tro om de leker gjemsel inni der? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...