Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere førstegangsfødende som har morkake foran, hvorofte kjenner dere bevegelse? Og hvordan er bevegelsene? Jg er 31+3 og kjenner bevegelse kunn når jg er stille og ike ellers kjenner mest når jg sitter. Er veldigbekymret for babyen. Er d flere som har d sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har morkaken foran hele magen.. kjenner veldig lite bevegelse og har gjort det hele veien.. har risikosvangerskap og får derfor ultralyd hver 14 dag nå siden uke30.. hver gang sier gyn han er veldig aktiv inni magen, jeg kjenner ikke en dritt... ikke alle dager jeg kjenner liv en gang..

var en dame som sa til meg en gang at prøv å bli kjent med hvordan svangerskapet er for deg og venn deg til at det er normalt for deg.. jeg gjør det og tenker at jeg ikke kjenner han så mye og at det er normalt.. blir også bekymret innimellom, spesielt når jeg leser om damer som mister .. og man skal jo være litt var på dette med liv.. vet ikke om dette gjorde deg noe klokere men son er det iallefall for meg ..

Skrevet

Det er ganske naturlig å kjenne mest bevegelse når en selv er i ro. Det er da barnet våkner til. Når du er i bevegelse, er du som en liten gynge for barnet, og han/hun blir roligere av det.

Selv er jeg i mitt andre svangerskap, og kan skrive under på at man kjenner mye mer med Nr to en med nr en!

:)

Skrevet

Har også morkaka forran og venter nr 1. Jeg kjenner egentlig mest spark når jeg legger meg, skjelden ellers. Men jeg kjenner liv hver dag, selv om mengden og intensiteten kan variere.

Har også vært på ul, da pga at jeg ikke hadde kjent noe på 1 døgn. Gutten sparket, men jeg kjente ingenting;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...